Gå til innhold

Vil gjøre faenskap på Lan. Forslag mottas!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sist jeg var på lan, smurte vi makrell i tomat i ansiktet til Petter når han sov:D

Også en la vi makrell i munnen til, fordi han sov med munnen oppe ^^

5367066[/snapback]

Jeg håper dere ødla noe og Petter er hevnlysten. En tuller ikke med hverken fisk eller tomat.
Lenke til kommentar
sist jeg var på lan, smurte vi makrell i tomat i ansiktet til Petter når han sov:D

5367066[/snapback]

Jeg håper dere ødla noe og Petter er hevnlysten. En tuller ikke med hverken fisk eller tomat.

5367174[/snapback]

Han sa vi bare skulle få igjenn :p

Men har ikke skjedd no enda.. *lage "pettervaslingssystem til tg* skal vedde på at han har lagt en plan til da..

Må bare legge til at før vi gjorde det hadde vi fiksa litt i maskinen hans (bytta ut harddisken hans med en 13gb disk med linux på) morro det ja ^^

Lenke til kommentar
Siden vi fikk trådløst netverk på skolen er det mange som har funnet ut at de kan bruke net send* :D

Alle lærerene blir så irriterte, spesielt fordi de ikke vet selv hvordan det gjøres. :devil:

4057066[/snapback]

Gjorde det på skolen før men alle visste det var meg siden jeg er pro, så vi fikk ikke bruke pcene lenger og jeg fikk juling av de andre :(

Lenke til kommentar

Jeg har et godt triks mot faenskap, modd kabinettet ditt med 2 hengsler slik at du kan henge et balltre der, og på balltre'et har du fått malt på eller skrevet på et vis "Kødd med meg, smak balltre"

evt bare utsett de som kødder med deg for store mengder god gammeldags urvold.

da slutter de fleste å kødde.

Lenke til kommentar

5367066[/snapback]

Du skal drepes. Sier ikke hvor eller når. Men du skal DØ!

Tok litt hevn da, smurte nugatti utover rammen på skjermen til en (En som heter Henning) som var med på det, og litt på tastaturet hans da. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Jeg har et godt triks mot faenskap, modd kabinettet ditt med 2 hengsler slik at du kan henge et balltre der, og på balltre'et har du fått malt på eller skrevet på et vis "Kødd med meg, smak balltre"

evt bare utsett de som kødder med deg for store mengder god gammeldags urvold.

da slutter de fleste å kødde.

5387369[/snapback]

Det der tror jeg skal fungere veldig bra..

Lenke til kommentar
Jeg er så glad for at jeg ikke kjenner dere. :)

Slikt er ikke morsomt.

5389956[/snapback]

Jeg lover. Det er første gangen jeg gjør noe slikt.

Måtte jo ta hevn, eller? :dontgetit:

5390477[/snapback]

Ja, men ikke på samme måte. :)

Det er mye morsommere å hevne på en skikkelig måte som ikke kan ødelegge dataer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...