Gå til innhold

Vil gjøre faenskap på Lan. Forslag mottas!


Anbefalte innlegg

Laget en gang en dos fil med shutdown kommando i, med 1sekunds countdown eller noe. La den inn i oppstarts mappa til en kompis med få datakunnskaper. Hver gang han skrudde på windows skrudde det seg av.. :devil: Til slutt hjalp jeg han med å fjerne fila i sikkerhets modus, etter en liten time for han uten PC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Laget en gang en dos fil med shutdown kommando i, med 1sekunds countdown eller noe. La den inn i oppstarts mappa til en kompis med få datakunnskaper. Hver gang han skrudde på windows skrudde det seg av.. :devil: Til slutt hjalp jeg han med å fjerne fila i sikkerhets modus, etter en liten time for han uten PC

5260629[/snapback]

 

Haha.. Genialt:P Bare jeg kunne gjort no sånt, men så amatør er jeg :blush:;)

 

Kristian

Lenke til kommentar
De som plager folk/fucker pc'ene til fok på Lan er likestilt med parasitter, narkomane og sosialister på min rangstige.

4865621[/snapback]

 

Altså.. jeg lurer på hvorfor du skal se ned på narkomane? de er faktisk vanlige mennesker som på enellerannen måte har blitt dratt inn i et helvete. De oppfører seg faktisk bedre en cs-lamere

 

I min mening skulle det vært en universalgrense for å få komme inn på Lan på MINST 16 år. Nesten alle under den alderen er der kun fordi det er den eneste gangen i året de får lov av foreldrene til å være borte mer enn en dag, da kan de jo snuse (les: være tøffe)

4865621[/snapback]

 

 

Og hvorfor skal man dra på lan for å snuse? jeg som har snust i rundt to år, dro ikke på lan for å snuse, nei, jeg satt hjemme med det, har man ikke nok guts til at foreldrene ikke skal vite det, da har man ingenting å si.

 

Back to topic: Jeg har i løpet av mitt sekstenårige-liv vært på 8 LAN (vært med som arrangør/crew på 5 av dem) aldri opplevd at noen har kødda med meg, men hver gang jeg har sett noen 13 - 14 åringer (eller... alle som spiller cs for den saks skyld) kødde med noen fordi de tror at det gjør dem kule, har jeg bare bedt dem enten slutte, eller pakke pc-ene og komme seg til helvete ut. Det funker like bra hver gang.

Lenke til kommentar
Laget en gang en dos fil med shutdown kommando i, med 1sekunds countdown eller noe. La den inn i oppstarts mappa til en kompis med få datakunnskaper. Hver gang han skrudde på windows skrudde det seg av.. :devil: Til slutt hjalp jeg han med å fjerne fila i sikkerhets modus, etter en liten time for han uten PC

5260629[/snapback]

 

jeg er litt n00b når det kommer til dos og det der.

kan du fortelle meg åssen jeg kan lage en sånn komando? sånn at jeg kan kødde litt :devil:

 

og gjerne åssen man får det bort også :p

Lenke til kommentar
De som plager folk/fucker pc'ene til fok på Lan er likestilt med parasitter, narkomane og sosialister på min rangstige.

4865621[/snapback]

 

Altså.. jeg lurer på hvorfor du skal se ned på narkomane? de er faktisk vanlige mennesker som på enellerannen måte har blitt dratt inn i et helvete. De oppfører seg faktisk bedre en cs-lamere

 

I min mening skulle det vært en universalgrense for å få komme inn på Lan på MINST 16 år. Nesten alle under den alderen er der kun fordi det er den eneste gangen i året de får lov av foreldrene til å være borte mer enn en dag, da kan de jo snuse (les: være tøffe)

4865621[/snapback]

 

 

Og hvorfor skal man dra på lan for å snuse? jeg som har snust i rundt to år, dro ikke på lan for å snuse, nei, jeg satt hjemme med det, har man ikke nok guts til at foreldrene ikke skal vite det, da har man ingenting å si.

 

Back to topic: Jeg har i løpet av mitt sekstenårige-liv vært på 8 LAN (vært med som arrangør/crew på 5 av dem) aldri opplevd at noen har kødda med meg, men hver gang jeg har sett noen 13 - 14 åringer (eller... alle som spiller cs for den saks skyld) kødde med noen fordi de tror at det gjør dem kule, har jeg bare bedt dem enten slutte, eller pakke pc-ene og komme seg til helvete ut. Det funker like bra hver gang.

5271646[/snapback]

 

På den første quoten, narkomane her jeg kommer fra er frekke. De gjør HVA SOM HELST for å få kudos til å kjøpe sakene sine. Her om dagen ble jeg tilbudt en splitterny bærbarpc av en skitten, lurvete og stinkende knarker som ikke kunne en dritt om pc'er. Han hadde KUN pc'en, ikke noe annet. Tjuvgods...

 

På den andre quoten, tenk deg om. Hvor mange tretten-fjortenåringer veit du om som sitter hjemme å tar en feit pris? Hvor mange av de samme tretten-fjortenåringene vet du om som storsnuser til den gyldne gullmedalje på lan? Men ork kverulèr. Du skjønte hva jeg mente.

Endret av Feonar
Lenke til kommentar
Ta med deg skokrem og Tannkrem, bruk skokremen til å gni inn i trynet på vedkommende som sover, å ta tannkremen på leppene, ta offeret sove ett par timer så tannkremen får leppene til å hovne opp, så når offeret våkner igjen så er trynet helt svart å vedkommende har negerlepper ! :)

5285255[/snapback]

 

nekter å tro at slike ting faktisk fungerer, med mindre det er lan/fylla.

Lenke til kommentar

Syns ikke det er så morsomt å bli kødda me på lan. på siste lanet jeg var på kom en kompis og vekte meg mens jeg sov og sa at bestemoren min var på sykehus og fattern var å skulle hente meg.. da jeg kom ned fra "soveloftet" sa han det bare var kødd..

 

men litt morro å plage andre da.. men ikke noe alvorlig som kan skade pc'en eller tingene til vedkommende. Skulle prøve det trikset med bootbar linux cd som står tidligere i denne tråden, men da jeg restartet shuttelen til en kompis kom det bare masse prikker og rare farger i oppstarten (Merk: før jeg putta inn cd'a) og jeg slo den av med en gang..

 

da var jeg passelig redd for å ha ødelagt noe, fordi den var ganske kraftig..

 

prøvde å slå den på en halltime senere og da var alt i orden heldigvis.. tror det bare var varme :) slo den på og lot den stå i windows og late som ingenting da han våknet.. han merket heller ikke noe så :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
vi hadde lan engang... da kom det noen forbanna skatere, og putta en rød fisk på et kosteskaft.. dette satte de da stille fra seg inntil veggen i en garderobe..

en fisk tredd på et kosteskaft assa...

 

det er også morsomt å låse seg inne på det rommet sikringsboksen er...

 

eller kutt av en strømkabel til strømforsyningen, og gi noen som sover 230V i beinet...

4561764[/snapback]

 

Finn hovedsikringen i lokalet og vipp ned bryteren. Plutselig står 10 skjermer blanke. Husk å KUN gjøre det på mini-lan, ellers kan det gå deg ille.

Lenke til kommentar
eg hadde med meg en trådløs mus på lan (bare på faen) ogputtet mottakeren inn i maskinen til han som satt ved siden av meg :D mens han spilte CS, satt eg md min data og rørte på min "ekstra mus" of dy faen han som spilte CS blei forbanna, busta meg selv til slutt :p

4567830[/snapback]

 

Neste gang kan du ta med en trådløs mus uten mottakker. Gå rundt å trykk på "Connect" knappen og "rør" på musa. Har ikke prøvd det selv, men husker ikke sist jeg gjorde faenskap på lan hvis jeg har gjort det.

 

Du kan også trykke på "connect"-knappen på mottakeren til offeret og så på din mus, mens han er borte for å hente noe godt i kantina.

 

Er det trådløst nettverk på lanet? Ta med deg en trådløs router og gi routeren samme navn som lanet sitt nettverk. Husk å ikke koble routeren din til internett, ellers blit det ikke noe gøy.

 

Hvis det ikke er noe trådløst, kan du likevel ta med en trådløs router og gi den samme navn som navnet til lanet. Ikke koble den til internett. Etter hvert kommer noen til å spørre om hvorfor det ikke er internett på det trårløse nettet.

Endret av :P
Lenke til kommentar
Når jeg så denne topicen kjente jeg sinnet bare bre seg i kroppen. De som plager folk/fucker pc'ene til fok på Lan er likestilt med parasitter, narkomane og sosialister på min rangstige. Det vil si, de ligger så langt ned at ikke en gang en hardbarka russisk atomkraftverkarbeider med det sikreste verneutstyret i verden vil røre dem for penger.

 

Fjortiser og annet søppel skulle hatt en egen anstalt så nær Sydpolen det er mulig å komme, matleveranser en gang hvert skuddår og 28.8kb linje på deling.

 

I min mening skulle det vært en universalgrense for å få komme inn på Lan på MINST 16 år. Nesten alle under den alderen er der kun fordi det er den eneste gangen i året de får lov av foreldrene til å være borte mer enn en dag, da kan de jo snuse (les: være tøffe), være oppe lenge (les: komme i en tilstand hvor tysk scat på skjermen er gøy), plage andre (les: forpeste miljøet med sitt nærver) og spise bare DRIT en hel helg/uke/whatever (les:d et er status å spise grandis).

 

Når man er på lan, er det for å spille og være sosiale med hverandre i stedet for å sitte på hvert sitt stinkende gutterom/jenteværelse(<3), ikke for å gjøre mest mulig shit mot sidemannen.

 

Ofte er det slik at lokalet bør være delt i to, èn del til cs-spillerne og èn del til de normale. Kun untaksvis er det slik at de kan mikses. SOM REGEL er cs spillerne under fjorten år, og roten til alt vondt.

4865621[/snapback]

 

Det var utrolig bra sagt, og jeg er helt enig med deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...