GoUrmet Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Vel føler meg ond :!: trenger ideer til og gjøre faenskap på lan:D men vil ikke ha noe slik kline tyggis i håret på folk osv. no morro:D noe som er lett og rette opp i *tyggis i håret* ja hadde en morsom en vi kobla fra dataen til en kamereat og gjemte den. når han hadde våknet skulle han skru på dataen. så trykka han inn i mørket uten og treffe noe. så var det seff en jævel som ikke klarte og holde maska. vakke det morro sørnes?! - Knut-A #EDIT av moderator - Endret din utrolig gode emnetittel som var både beskrivende og holdt tre ords-regelen. Og om du ikke forsto det, så var dette ironi # Endret 27. juni 2005 av Afseth Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Lag bakgrunnsbilde på desktopen som et åpent program - for eksempel Excel. Da må du kanskje fjerne ikonene fra desktopen eller ta skjermkopi av Excel som ikke er maksimisert, men det fikser du. Ganske morsomt å se når folk prøver å avslutte den (reagerer ikke), så går de inn i task manager (finner ikke Excel), så tar de og restarter PCen (Excel kommer tilbake). 1 Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 haha! da er man trøtt:D Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Folk som gjør faenskap på LAN er noen idioter Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Jeg og noen andre hadde mini-lan for noen månder siden, da tok vi å helte lunkent vann i skrittet på en menst han sov, og når han våket trodde hann at han hadde tissa på seg så han begynte nesten å grine kansje litt vel barnslig? Endret 12. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Folk som gjør faenskap på LAN er noen idioter Enig. De burde spikres på et kors til lanet er over. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Lag bakgrunnsbilde på desktopen som et åpent program - for eksempel Excel. Da må du kanskje fjerne ikonene fra desktopen eller ta skjermkopi av Excel som ikke er maksimisert, men det fikser du. Ganske morsomt å se når folk prøver å avslutte den (reagerer ikke), så går de inn i task manager (finner ikke Excel), så tar de og restarter PCen (Excel kommer tilbake). Haha... Genialt, det må jeg gjøre kalrt til neste LAN... Alle sammen har excel som har hengt seg utenom meg Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Lag bakgrunnsbilde på desktopen som et åpent program - for eksempel Excel. Da må du kanskje fjerne ikonene fra desktopen eller ta skjermkopi av Excel som ikke er maksimisert, men det fikser du. Ganske morsomt å se når folk prøver å avslutte den (reagerer ikke), så går de inn i task manager (finner ikke Excel), så tar de og restarter PCen (Excel kommer tilbake). Vi har en skikkelig dålrig it-konsulen tp åskolen vår, som blir sur når pcen går i davelmodus, siden da må han bruke resten av dagen på å fikse den osv.... Og han skriver verdens verste asp-kode. Men ivertfall, til topic. Bytte om musledningene på pcene. Så man sitter og styrer hverandres pcer. Heftig hvis man her litt trøtt. Eller bytter skjermkabler for den sagt skyld. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Eller man kan styret offerets pc med Remote Administrator Det var festlig det! Du burde forresten fjerne bildet i signaturen din, GoUrmet Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Må man ikke ha samme adminpassord som alle den man skal styre? Det er jo måter og kommer forbi det, though. Dersom de ikke har adminpassord er jo kontoen stengt dersom de bruker XP... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Eller man kan styret offerets pc med Remote Administrator Det var festlig det! Du burde forresten fjerne bildet i signaturen din, GoUrmet haha, da skal eg prøva neste gang eg er på lan hos noen eg kjenner Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Man kan jo alltids lage en bat med mange: Net send * (ettellerannet) kan være irriterende Lenke til kommentar
andus Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Siden vi fikk trådløst netverk på skolen er det mange som har funnet ut at de kan bruke net send* Alle lærerene blir så irriterte, spesielt fordi de ikke vet selv hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Takk for ideen andus. Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Åssen bruker man net send i ett lan eller lite nettverk? På skolen vår skrev man bare f.eks net send data-7 (beskjed) Men hvilket data navn skal man skrive inn i ett nettverk? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Morsomste var vel på årets TG. En venn av meg sovna av forran pcen. Så vi spurta fram til info og henta en Linux livecd. Det hører med til historien at vennen min ikke akkurat er et geni. Så vi setter i cden og restarter pcen, og gjemmer oss med et kamera. Etter litt våkner han, helt borte vekk, begynner å klikke litt her og der. Han skjønner ingen ting, så han legger seg likså greit ned for å sove litt til, før han våkner brått etter noen minutter og klikker fortvilt. Han reiser seg opp og begynner å lete etter meg (han skjønte at det må ha vært meg). Han finner oss til slutt og spør hva som har skjedd. Jeg nøler litt men kommer opp med unskyldningen "Vel.. ehh.. security sa du spredde virus, så vi mått formatere, og siden vi ikke hadde en windows cd, så ehh.. la vi inn linux" "Ok.. ehm.. HVA?! Hva med alle feriefilmene og tekstdokumentene jeg har lasta ned?" "...borte". Han bli skikkelig fortvila og prøver å restarte pcen. (siden det var en live cd, så er alt som om du skulle hatt linux installert) Han begynner å lete "det må være windows her et sted" Men til slutt klarer vi ikke holde maska lenger, så vi tar ut cden i frykt vår våre liv. ^_^ Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Morsomste var vel på årets TG.En venn av meg sovna av forran pcen. Så vi spurta fram til info og henta en Linux livecd. Det hører med til historien at vennen min ikke akkurat er et geni. Så vi setter i cden og restarter pcen, og gjemmer oss med et kamera. Etter litt våkner han, helt borte vekk, begynner å klikke litt her og der. Han skjønner ingen ting, så han legger seg likså greit ned for å sove litt til, før han våkner brått etter noen minutter og klikker fortvilt. Han reiser seg opp og begynner å lete etter meg (han skjønte at det må ha vært meg). Han finner oss til slutt og spør hva som har skjedd. Jeg nøler litt men kommer opp med unskyldningen "Vel.. ehh.. security sa du spredde virus, så vi mått formatere, og siden vi ikke hadde en windows cd, så ehh.. la vi inn linux" "Ok.. ehm.. HVA?! Hva med alle feriefilmene og tekstdokumentene jeg har lasta ned?" "...borte". Han bli skikkelig fortvila og prøver å restarte pcen. (siden det var en live cd, så er alt som om du skulle hatt linux installert) Han begynner å lete "det må være windows her et sted" Men til slutt klarer vi ikke holde maska lenger, så vi tar ut cden i frykt vår våre liv. ^_^ Mest genialt ever da Hvor får man tak i slike cder? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 De delte dem ut på TG. Sikkert mulig å bestille en "prøvecd" fra et elelr annet sted. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Gå inn på pcen til vedkommende og start opp en ekkel side i nettleseren. Trekk ut tastatur/mus evt. bytt plass på de om det er ps2. Skru av skjermen. Morsomt å se folk desper Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Dette begynner vell å bli et par år siden, men er fremdels like morsomt Kunne ikke dy meg når han lå og sov så søtt Hadde det der vært meg, så måtte det vært 10 ville hester der for å holde meg igjen fra å slå deg fra sans og samling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå