haingodegamle Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Du kan fint emulere mirc med wine, i tillegg har jeg sett en irc klient til linux som støter mirc scripting, mener den het Kirc, men mulig at jeg tar feil her da Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jøss, ingen som har anbefalt Linux 2.6.10 ennå? Endret 13. april 2005 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jøss, ingen som har anbefalt Linux 2.6.10 ennå? Antar at det er linux-kjernen du mener. Jo, jeg kjører Slackware 10.1 @ 2.6.10, og det er helt stabilt. Det fungerer så bra at jeg ikke gidder å hive inn nyeste kernel. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) *Feilpost* Endret 13. april 2005 av olsen Lenke til kommentar
whoi Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) 2. mirc scripting som jeg er stor fan av er ikke i linux Hva med å lære et annet scriptspråk som perl? Da kan du scipte irssi og xchat (og sikkert flere andre) ihvertfall. Edit: Skrivefeil Endret 13. april 2005 av Blurpy Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 nå har jeg brukt ubuntu i snart 2 uker, og finner hele tiden meg selv skifte tilbake til windows. 1. lage musikk på linux er bøg, nesten umulig 2. mirc scripting som jeg er stor fan av er ikke i linux men, jeg har begge deler installert og skifter frem og tilbake, funker greit Usj, mIRC mIRC skal funke perfekt i Wine. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 mIRC-script er kanskje det mest søplete scriptspråket jeg har vært borti. Hele greia er bare tull, du kan ikke gjøre noe skikkelig der. Selv bash har et bedre scriptspråk. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 2. mirc scripting som jeg er stor fan av er ikke i linux Hva med å lære et annet scriptspråk som perl? Da kan du scipte irssi og xchat (og sikkert flere andre) ihvertfall. Eller Python. Du kan lære nok Python til å lage et script i XChat på ~15 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå