Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

USB tilkobling i front av kabinettet

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har lyst til å sette inn en USB tilkobling i fronten av kabinettet, for enkelt å kunne koble til Web-kamera ol, men jeg vet ikke hvordan man gjør det.. Vet at det er mulig å kjøpe en USB hub fra Clas Ohlson, men jeg har bare behov for en inngang. Noen som kan hjelpe meg? Og hvor kan jeg kjøpe deler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Vegjoh!

Det du kan gjære er å kjøpe ein ubs kabel.Som du fester i ein usb port på pcén.Så lar ledningen gå inn i kabinettet for eksempel via ein ledig pci slott.Så fram til ein ledig ledig brønn.Dvs der som ein kan ha cd-rom,cd brennar etc.Eller ein annan plass du vil ha ubs porten.Så lager du eit hol i kabinettet som er like stort som usb porten.Og stikker usbledningen så langt du vil igjennom kabinnettet (kan være greit at den går i ett med kabinettet og ikkje står veldig ut).Det kan også være lurt og feste ledningen i kabinettet på innsida.

Slik at ikkje ledningen detter inn i kabinettet.

Om du har ein ledig brønn så kan du kjøpe ferdige løysningar.Men,dei koster litt.

Lenke til kommentar

Ok, takk for tipset. Jeg skal sette inn 1 eller 2 USB innganger i en ledig brønn. Kanskje kjøper jeg meg et Soundblaster Audigy Lydkort. Dette kortet har også firewire inngang hvis jeg en gang skulle kjøpe meg noe som går på firewire.

Tusen takk for for alle svar!!

Vegard

[ Denne Melding var redigert av: vegjoh på 2002-07-08 12:43 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...