Uderzo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Se her Hvis de finner noe DNA vil vel det være helt ødelagt etter 65-70 millioner år. Forskere klarte nemlig ikke å klone en mammut som ble funnet i Sibir etter å ha vært dypfryst i 20 000 år. DNA strengen var altfor ødelagt. Da må det vel være ganske umulig å kunne klone en t-rex. Men det hadde vært unektelig kult å hatt et ekte "Jurrasic Park", eller hva ? Men uansett vil forskere lære mer om dinosaurene av de restene som er igjen, hvis det i det hele tatt er noe igjen. Hva tror dere ? vil kloning av dinosaurer bli virkelighet en dag ? Endret 12. april 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 vil kloning av dinosaurer bli virkelighet en dag ? Håper det. Det hadde vært utrolig kult. Men hvem vet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 nope finnes ikke noe DNA igjen fra T-rex & co Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 nope finnes ikke noe DNA igjen fra T-rex & co Sannsynligvis ikke nei. (i alle fall ikke som vi greier å finne...) Men hvem vet hva framtiden vil bringe? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hadde jo vært tøff og ha sin egen lille kjælesaur. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hadde jo vært tøff og ha sin egen lille kjælesaur. Er ikke fullt så tøft å ha ett 30 meter langt plantespisende monster, økonomisk er det vel heller ikke. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kanskje vi kan konstruere våre egne "dinosaurer" en dag? Genteknologien går stadig fremover, og en dag tror jeg vi kan gjøre mye rart. Dette avhenger av at vi vet en del om dinosaurer så vi kan lage noe som ligner. Men, det er nok 'en del' år igjen til den tid. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Tror jeg holder meg til katt og hund Uansett så tviler jeg på at dette noen gang vil bli virkelighet - men hvem trodde at det var mulig å sitte i Norge og prate med en i England før telefonen kom? Tror, hvis det er mulig å klone en dinosaur, at noen av de største vil bli brukt på slagmarken i krig. Praktisk med 20 dinosaurer på størrelse med boing747 fly som springer tulling i kryssilden, spesielt da disse kan erstatte flere tusen soldater. Tanken på at noe skulle gå galt i en dyrehage og dinosaurene rømmer får meg til å bli redd. Da vil jeg påstå at helvete er brutt løs... Lenke til kommentar
kristianrallis Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bare tenk på jurassic park film nr1.der brukte de blodet som en mygg hadde suget til seg fra flere dinoer :!: det kan hende vi finner en mygg som har størknet fast i kvae. som har dna fra dinoer. menne det er jo veldeg liten sjangs da. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Den myen er vel avlivet for lengst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå