Cera Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg skal kjøpe meg mobiltelefon, og står mellom å kjøpe denne på Siba eller Lefdal, prisen er lik, så det hele faller ned på hvilken kjede som gir best service og er mest behjelpelige hvis det skulle skje noe med telefonen. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Siba har en måneds fri betalingsutsettelse (ingen betingelser foruten at du blir Siba-medlem, dette er gratis og du tjener poeng på alle dine kjøp). Foruten dette kjenner jeg verken til Siba eller Lefdals servicenivå, så her må noen andre hjelpe... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg vil nå si at du helt sikkert får god service fra begge . Du har uansett krav på god service etter hva forbrukerkjøpsloven sier. Kjøp der lommeboka syns det er best du . Lenke til kommentar
voluz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Kjøp der lommeboka syns det er best du Prisen er jo visstnok akkurat den samme. Da får han kjøpe der det koster minst å komme seg til, være seg buss- eller bensinpenger. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Begge de to bruker Mobilfiksern som mobil verksted Lenke til kommentar
coban Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det kommer jo ann på hvilke butikker du snakker om? Siba Trosterud & Lefdal Alnabru? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 kremt..lefdal er i sandvika og Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Begge de to bruker Mobilfiksern som mobil verksted Og deltaservice, og zodiac, og et par andre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 på siba får du itillegg poeng som kan sammenlignes med poeng du får når du reiser med fly i utlandet og kan spare til slutt med gratis reiser. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 ...og du tjener poeng på alle dine kjøp. Som sagt ja. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg vil si at du egentlig ikke vil merke særlig forskjell om de sender den til reparasjon, da ingen av disse gjør dette selv; meg bekjent iallefall. Men om det skulle oppstå en klagesituasjon så vet jeg ikke helt.. Har generelt gode erfaringer med begge, en av de bedre elektronikkbutikkene i Norge. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Og Lefdal har prisgaranti som kan gi noen kroner tilbake med litt flaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå