abene Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Nettbrukere blir vant til spam En ny undersøkelse viser at amerikanske nettbrukere er blitt mer vant til uønsket e-post (spam). En del brukere blir altså ikke skremt fra å bruke e-post til tross for økende spamproblem. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 For meg er ikke spam et stort problem. Så lenge det "bare" kommer noen få meldinger, så er det fullt mulig å slette dem. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 For min del har spam blitt et mindre problem enn tidligere.. får ikke på langt nær samme mengder spam-mail som før Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har ikke problemer med spam da filtrene tar dem, men det betyr ikke at vi skal finne oss i det. Det genererer en enorm trafikk på nettet og er en svær belastning på servere. Ja til større tiltak og hardere straffer mot spammere. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Blant annet GMail har nå gode filer for å filtrére bort spam, av og til for gode filter. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Både hotmail- og gmail-filteret mitt tar spam-en min. Kommer kanskje en melding i innboksen i uken. Men at folk skal få lov til å plage andre folk (som tydeligvis blir plaget) Er uakseptabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå