Gå til innhold

Diablo 2 med 8 "players" i lan

Anbefalte innlegg

hvordan fikk man slik at vansklighetsgraden ble samme for som å ha 8 players .... vil expe fort med min sorc nå ...

den er lvl 23 og er i harrogath... (bare spilt alene og uten og transe over noen items fra andre characters eller hacke noe ...)

for å si det pent .... den ruler gata med bare skills på nova og warmth (var et helvte i begynnelsen men brukte merc og skills jeg fikk med staver ...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Godt og se det er flere der ute som er Diablofan :smile:

Var en tråd her tidligere med spørsmål om det samme,da var det en del som påstod man kunne skrive "players X" hvor X er antallet spillet skulle simulere.

Jeg skjønte vel erlig talt ikke hvordan dette skulle gjøres:(

Men jeg har prøvd og skrive denne kommandoen i battlenett og fikk ikke noe resultat.

Men du kan jo prøve på LAN.

Det var det lille jeg kunne si om dette.

Lykke til.

Amazon jeg har :smile: ++++++ div andre da :smile:

Lenke til kommentar

Du starter opp et elt vanlig game, kan også være lan, trykker enter og skriver players x

f eks players 8 så blir d som å spille i ett 8-players spill, monstrene får 8 ganger mer liv tror jeg

level 23 å i harrogtath? woa...

Lenke til kommentar

det står nokså fyldig om "players X" funksjonen i ein readme fil som følger med patch 1.09. Det var der eg fant ut av funksjonen ivertfall. Så vidt jeg husker sto det noe om at fiendenes liv blei ganget med 8 og xpen fra monsterne blei 23 høyere eller noe sånt.

Ikkje så veldig anbefalt med mange players som low lvl da men... (under 50) Fikk min paladin til lvl 79 i singleplayer! (laang tid) med denne funksjonen, så den virker...

ps har brukt den i lan også med godt resultat...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-06 06:14, SepHRioTh skrev:

Hvorfor egentlig spille Single Player?

Fordi ikke alle har sånn super-duper-alltid-på-adsl greier...modem sux..

jeg har en lvl 82 druid, har spillt bare singleplayer, litt lan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...