Skjold Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Jeg har vannavkjølt CPU, GPU, Chipsett og HDD, så det eneste som stort sett trenger kjøling er RAM'en..! Jeg lurer da på om det holdet med 2x120mm vifter i kabinettet (fulltower)? En i toppen som "suger" og en i bunn som "blåser".(<- La til dette punktumet i EDIT'en...perfeksjonist!) PSU har jo som kjent egne vifter Endret 12. april 2005 av Skjold Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vil nok holde greit nok det. Mange maskiner blir jo levert uten vifter, eller iallefall med en vifte, og de kan jo surre og gå til den blir utdatert. Så jeg tror det skal gå bra. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du burde hatt en slik som du kunne festet ulike steder i kabinettet og sjekket tempen i kabinettet også. Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har en slik, det burde vel duge Men det er vel ikke stort poeng i å kun ha én vifte..? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det er jo et poeng med å ha en vifte, det blir jo litt kjøligere i kabinettet. De fleste maskiner som leveres med kun en vifte, har den som regel foran, slik at den blåser frisk luft inn. Luften kommer seg alltids ut, siden det ikke er helt tett inni et kabinett (Ut igjennom sprekker, griller, andre smutthull etc). Men to vifter holder nok slik du har systemet idag. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Stemmer nok det Moltrez sier, ville gått for det! Skal nok holde i massevis. Men trenger ikke 2 deltavifter! Kjøp papst eller silent x! Stille å fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå