saab Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har nå muligheten å bytte ut mitt HI-8 kamera med et DV kamera i forbindelse med hjemme-pc løsning. Mine alternativer er: Canon DM-MVX35i Canon DM-MVX350i Canon DM-MV800 Noen erfaring men noen av disse kameraene ? Kommer til å bli brukt kun til familiefilming - ikke noe særlig redigering, men muligens brennes over til DVD plater Tore Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ville absolutt gå for MVX35i av disse. MV800 er dårlig til innendørs filming og har ikke engang dv-inn. MVX35i har både dv inn/ut og analog inn/ut om jeg ikke husker helt feil. DV inn er viktig med tanke på sikker lagring av ferdigredigerte filmer, analog inn kan være viktig med tanke på digitalisering av gamle opptak eller analoge kilder. MVX350i ligger sånn midt mellom disse to i kvalitet, og duger sikkert greit nok. Har vel også både dv og analog inn/ut, men ikke sikker. Men for best kvalitet og best mulig kamera, gå for MVX35i om du synes du har råd. Men styr unna MV800 uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå