Ed_Solheim Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ser akam.no har 20Da som et egent produkt i produkguiden.. Er det noen som hvet noe om denne modellen? Er det en revidert utgave av 20D eller? I så fall; hva er forbedret? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det er det samme som 20D men men tenkt for astronomisk bruk og er uten blokkeringsfilter for infrarødt lys. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Og visstnok kun til salgs i Japan hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det er ikke beregnet som et generelt kamera - Kun til spesielt bruk - og det koster over dobbelt så mye som 20D. Erik Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Dpreview: This specialized version of the EOS 20D appears to be identical except for the removal of the 'hot mirror', the filter in most digital cameras which removes the InfraRed part of the spectrum. This camera would be especially suited to astrophotography as well as InfraRed photography, in use as a 'normal camera' it would probably require an external IR cut filter on the lens. Altså: Bort med "det varme speilet", inn med IR-fotografering Og for dem av oss som er racer på japansk, kan man ta en tur hit. Eller kanskje litt enklere, til LetsGoDigital. Han Bob Atkins kan by på litt informasjon også. Ta en tur innom Google, her får du 5410 treff Endret 12. april 2005 av TBSkippy Lenke til kommentar
--7 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Så kan man vel også bruke LCD-skjermen som søker, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Dobbelt så dyr som 20D? Da ville jeg antakelig heller anbefalt å kjøpe D70 og fjerne hot mirror selv...(det er visst ikke noe problem), om det ikke er så lett på 20D... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå