EasyRaider Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Seasonic er kjent (i USA) som en av de aller beste produsentene av strømforsyninger. Mitt håp er å få en norsk nettbutikk til å ta inn Seasonic. Men da må det være flere enn meg som er interessert. Ja, jeg kunne bestille fra utlandet, men vil helst unngå det (toll, kan bli vanskelig å bytte, mm.). Test av S12-430 Så, er det noen som har lyst på en slik? Bare begynn å mase på f.eks. Microplex, Komplett, Netshop osv. Endret 12. april 2005 av EasyRaider Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 sjekk forumet på www.silentpcreview cluet er at europa stort sett har fått revisjon A.2 av seasonic power supply, med endel småplukk på viftekontroller. Hvis du googler finner du en norsk nettbutikk som har dem shp.no eller no sånt) Seasonic er problem i england også. Ser ut som om europeerne bare vil ha "bling bling" psu med blinkene lys og gull. Æsj :-) knut Lenke til kommentar
Brannigan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 http://www.shg.no/ har Seasonic. De har Super Tornado (rev. 2) og Super Silencer. De har ikke S12, men vurderer å ta denne inn. Enermax og Nexus har også fått bra tester på Silent PC Review og disse får du sikkert tak i. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Jeg kunne tenke meg en Enermax Noisetaker 370-420 W, men de som er å få tak i er ikke ATX2.0. Men det haster ikke for meg, jeg har fortsatt ikke funnet et bra hovedkort. Endret 12. april 2005 av EasyRaider Lenke til kommentar
Brannigan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg vil gjerne ha en S12 eller Super Tornado A3, men har også sett litt på denne: http://www.mamoz.no/produkt/NX-4090/Nexus_...eal_Silent.html Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Nexus-en er sikkert bra den, men jeg trenger aktiv PFC (har UPS). Lenke til kommentar
Mixmasta Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 shg.no får S12 på lager iløpet av de neste 1,5 - 2 måneder i følge deres support. Lenke til kommentar
Brannigan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 shg får visst S12 noe tidligere enn først antatt, om ca. 1 måned. De nye modellene ligger på websidene til shg. Leveringsdatoen som står oppgitt der er meget optimistisk ifølge shg support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå