Gå til innhold

hvor fort kan en person nå lvl 60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror det var en franskman som greide å nå lvl 60 på 9 dager, han var første i europa. sto på siden til den franske gruppen som var de første til å drepe Onyxia.

må vel også nevnes at denne personen var med i stress test, US Beta og EU Beta. Tror han var først til 60 på US og EU beta.

Lenke til kommentar

Til første som postet, så er det rogue's og mages som kommer først til 60 pga overlegen skade og lite tid på å komme seg etter kamp, Rogues med first aid kan jo grinde sykt fort, men mages med AoE grinding kan gå dobbelt så fort.

Det var en bug for en stund siden som gjorde at en mage kunne samle så og si alle monstrene i forskjellige instences og drepe alle sammen med en AoE spell uten at de kunne ta deg (men den bug'en har heldigvis blitt fikset av blizzard). var en som kom til 60 på 27 timer med dette :lol:...

Jeg er mage og har følt AoE power ett par levler nå, og jeg kan love deg at det går sabla fort hvis du setter deg inn for det =) fra 40 til 50 brukte jeg ikke så alt for mange dager spilletid for å si det sånn

Lenke til kommentar
Til første som postet, så er det rogue's og mages som kommer først til 60 pga overlegen skade og lite tid på å komme seg etter kamp, Rogues med first aid kan jo grinde sykt fort, men mages med AoE grinding kan gå dobbelt så fort.

Tuller du eller? Mage er jo den klassen med desidert mest downtime. Eneste grunnen til at jeg ikke gidder spille mer mage er at det tar 2-3 minutter etter hver 2-3 monster å fylle på mana osv.

Lenke til kommentar
lvl41 på 16 dager (played). Jeg går også inn for å unngå å øke i lvl fort. Brukte f.eks en hel real time uke på ett lvl. Gikk bare rundt å oppdaget nye områder og ellers økte jeg trade skills...

 

Når jeg er lvl 60 er det store sjanser for at WoW blir slettet fra HD. Dette må utsettes lengst mulig.

Slutte å spille når du ånr 60?

Det er jo da spillet begynner!

 

LMFAO!!!

Off topic:

 

Hva står LMFAO for? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg tuller ikke, På level 46 kunne jeg samle opp 5-15 monstre 1-2 levler under meg og drepe alle sammen, deretter drikke. Det er kjekt å lese www.worldofwarcraft.com forumet for mages, der det står en del om AoE, den er tilogmed stickied... (DVS at vi vil bli nerfa enda herdere enn den siste patchen snart..)

Nå løper jeg rundt I un'goro crater og samler opp 5-6 raptorer og dreper dem, deretter drikkre jeg, rimelig kjapt...

Lenke til kommentar

Er selv oppunder 60 nå, og har tatt meg goood tid. Var ikke med i Beta, så mitt aller første møte med WoW var denne karakteren. Har satt meg inn i hvordan det meste fungerer, møtt en del folk, hjulpet mange (traske rundt i timesvis i instances der alt er grå lvl...) osv. Er nå 14 dager ingame.

 

Når det gjelder multigrindinga til mages, så er den bare latterlig. Ser mages som ragger rundt på kirkegården i Plaguelands og harver inn ti kills i slengen av lvl 50ish mobs, da de selv er lvl 52/53. Deretter er det drikke og spise, repeat. Det blir det SERIØS exp på, masse drops og ikke minst; umulig for oss andre å få jaktet noe særlig der. Det jeg frykter er at de kommer til å nerfe riding slik at det ikke skal være mulig å ri fra mobs så lett, og dermed gjøre ting vanskelig for oss andre i samme slengen.

 

Ellers synes jeg at spillet er noe lett. Det gir liksom ikke de store utfordringene for å lvle, og det er ingen obligatoriske store ting du må gjennomgå. Dette synes jeg er litt synd.

 

Men for å svare på tema i tråden så tror jeg nok at man med målrettet spilling og litt hjelp fra andre skal kunne nå lvl 60 på ca. ti dager uten de store problemene. Alt man trenger er håndfast strategi.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Jzeez!!!

Høres ut som om folk spiller sykt mye, eller om det bare er jeg som er litt noob.

Hvis folk klarer å komme til lvl 37 på 3 dager, hva er d da jeg gjør galt? :hmm:

 

Spiller selv med en tauren druid, har nå spilt m han i 2 dager. Kom til lvl 16...

 

Lvl 60 is waaaaaaaay up there......

Lenke til kommentar

Førstemann til 60 på Burning Legion gjorde det på 10 dager in-game. Han var lv 60 mandag morgen, 10 døgn etter at retail kom ut. Han var aldri offline annet enn server downtime :) Var riktignok en delt konto da, med to eller tre folk som spilte på skift.

Selv ble jeg lv 60 etter 19d 14t, in-game.

Lenke til kommentar
Ja, jeg har hørt om den samme fyren. Det folk ikke nevner i historien, dog, er at han tok med karakteren videre fra betaen, så faktisk spilletid var mer enn tre dager. Og jeg tviler på at han gjorde særlig mange quests, for å være ærlig.

Hvordan greide han å ta med seg characteren sin fra betaen da?

Lenke til kommentar
Ja, jeg har hørt om den samme fyren. Det folk ikke nevner i historien, dog, er at han tok med karakteren videre fra betaen, så faktisk spilletid var mer enn tre dager. Og jeg tviler på at han gjorde særlig mange quests, for å være ærlig.

Hvordan greide han å ta med seg characteren sin fra betaen da?

Ble ikke server wipe i korea etter betaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...