Gå til innhold

hvor fort kan en person nå lvl 60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lvl41 på 16 dager (played). Jeg går også inn for å unngå å øke i lvl fort. Brukte f.eks en hel real time uke på ett lvl. Gikk bare rundt å oppdaget nye områder og ellers økte jeg trade skills...

 

Når jeg er lvl 60 er det store sjanser for at WoW blir slettet fra HD. Dette må utsettes lengst mulig.

Lenke til kommentar

Jeg for min del skal når jeg kommer hjem ifra ferie prøve å grinde meg ca hele veien opp til level 60 så fort som mulig med en warrior og få et par high level venner til å hjelpe meg å kjøre gjenom instances å quester med gode item rewards. Så om noen har lyst til å hjelpe meg på shadowmoon serverern så starter jeg den 25 når jeg er hjemme igjen ;)

 

Men jeg er enig i at å queste å utforske er mye bedre en å grinde men jeg vil prøve å være level 60 til BGs kommer.

Dessuten synes jeg at jeg questet nok med paladinen min, gjorde så å si alle questene i elwynn, westfall, redridge, darkwood, darkshore, stranglethorn vale, desolace, og noen i tanaris og de til scarlet monastery og Zul farrak jeg kunne få.

Lenke til kommentar
Tull, du må jo prøve alle klassene 

 

hehe...nja..nei tror det blir med warrioren min. Kunne tenkt å prøvd hunter også (mest pga dem gode gun skilsa) men jeg vet ikke. Kunne tenkt med å spilt rouge også pga kule piratklær, men tror det blir med tanken her og. Alt som har med magi å gjøre har jeg aldri likt...fireballs, lyn, is som fryser fast beina....æsj!

 

Og paladin er jo bare er nerfet utgave av warrior uansett, så jeg tror ikke det blir flere klasser for min del.

Lenke til kommentar
lvl41 på 16 dager (played). Jeg går også inn for å unngå å øke i lvl fort. Brukte f.eks en hel real time uke på ett lvl. Gikk bare rundt å oppdaget nye områder og ellers økte jeg trade skills...

 

Når jeg er lvl 60 er det store sjanser for at WoW blir slettet fra HD. Dette må utsettes lengst mulig.

Slutte å spille når du ånr 60?

Det er jo da spillet begynner!

 

LMFAO!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...