Abruzzi Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det er utrolig mange dårlige offentlige sider men er det like mange statlige??? Utdanning.no synes jeg har gjort en god jobb med designet men er det noen som har eksempler der statt ikke har lagt en krone inn i internett siden sin? Kanskje du har noen flere gode eksempler også? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg tenkte over akkurat det samme for et par uker siden, da jeg også kom over utdanning.no. Så kan vi jo ta en som ikke er så fin: http://www.toll.no/ Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Fylkeskommunale sider som VGS-sider er jo som regel ganske langt bak mål. Hvertfall de jeg har sett (Akershusregionen). Utdanning.no er imo overlesset med gradient at man kan jo lure på om det er noe galt med lysforholdet på pc'n. Synes Kystverket.no viser godt potensiale, Luftfartstilsynet.no kunne med litt bedre gjennomføring være ganske fin, både med tanke på mengden informasjon som presenteres, og hvordan. Politiet.no er jo tidenes skandale, mens petroleumstilsynet nærmer seg bra :-) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Biltilsynet tar kaka... Er ikke 100% sikker på om det er statlig, men siden er i alle fall stygg. EDIT: Drange_net: For en kode! Men ingen er sannsynligvis overrasket. Du ødela forumsiden, forresten Endret 12. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 er det bare meg eller ble den html koden laaaaang? (masse whitespace).. for scrollen på musen min tok kvelden Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tror ikke dette forumet likte HTML-koden, heller... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) www.biltilsynet.no er en privatperson som driver, det er ikke Biltilsynet sin private nettside. Endret 12. april 2005 av Marvil Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 www.biltilsynet.no er en privatperson som driver, det er ikke Biltilsynet sin private nettside. Ah, ok. Den bør kanskje heller komme i "stygge nettsider"-tråden, da Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 www.biltilsynet.no er en privatperson som driver, det er ikke Biltilsynet sin private nettside. Ah, ok. Den bør kanskje heller komme i "stygge nettsider"-tråden, da Tror den er der allerede. Men den siden er utrolig sleip. Det er et nummer der som koster flesk og ringe og flere gjør det for de tror det er de stateligesidene. Politiet burde få bedre sider. drange_net: Kanskje du kan fjerne den koden nå? Den er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 http://posten.no/portal/ Posten.no er jo en god side, er ikke sikker på hvor "statlig" den er, men det er ihvertfall en bra hjemmeside til et så stort og omfattende selskap. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Joa statelig den for posten eies jo av staten. Den er fin den ja. Oversiktlig også. Lenke til kommentar
resol Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 kunne ikke tenke deg å ikke ha hele den koden i posten? er veldig plagsomt når man må skrolle 3 dager for å lese siste post! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg venter egentlig bare på at noen skal quote meg! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Siden du er så vrang nå så sendte jeg inn en report jeg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg venter egentlig bare på at noen skal quote meg! Slettet den jeg, for ja, faren for at noen quoter deg er tilstede. Og uansett vil vi ikke ha sånn fyllmasse på forumet. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg skrev noe lignende dette i Webkafeen for noen dager siden. Syntes det er ganske dumt, for det finnes jo flinke men arbeidsløse grafikse-designere der ute som kunne gjort noe mye bedre med noen av de sidene som er postet her. Dette syntes jeg er ganske synd. Mener jeg har hørt det er over 10.000 arbeidsløse grafiske designere i Norge, men kan godt hende jeg blander litt tall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå