Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Alternativ til Telenor ISDN..?

Anbefalte innlegg

Nå er jeg bare mektig lei av Telenor..! Hørte på nyhetene her om dagen og da var det en luring som ga kommenter på at kundeservice var så dyrt..! Han klarte faktisk å si at det ikke var lønnsomt å drive kundeservice, derfor var prisene så høye..! Snakk om å tråkke i sin egen møkk a..! =)

Uansett, har ikke hatt noen problemer med ISDN fra Telenor, men her er det jo prinsippet som gjelder da... Ikke sant?!? Hva er alternativet?? Har ikke mulighet til bredbånd ennå så derfor må det være en som kan levere ISDN... Altså ikke UPC..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter litt leting rundt omkrig, har jeg funnet ut at Telenor er, utrolig nok, den billigste og beste ISDN leverandøren..! Ihvertfall hvis man har Online 150..!

Så for de som ikke har tilgang til xDSL eller andre former for bredbånd der de bor, vil Telenor ISDN være det beste alternativet..!

Med tjenesten Online 150 får man 150 timer i måneden for 500,- og timer utover dette koster ikke mer enn utrolige 9,5 øre minuttet..! I tillegg kan man koble opp så mange ganger man vil uten noen form for gebyr..!

Håper dette vil hjelpe andre som er på leting etter alternativer..!

Lenke til kommentar

Amriden

Har du funnet ut hva du måtte betale for en time,om ikke eg tar feil ville det ha kostet 450kr for 150timer pluss oppkoblings avgift på 69øre,noen som vet matte er ikke min sterke side,5øre per min x60=300x150=45000ører og det er uten oppkoblings avgift.

Kjetil

Lenke til kommentar

World-Online heter nå Tiscali for de som måtte lure.

De gir deg 6 timer pr. dag for 545,- i mnd. (6x30=180).

Og jeg tror de fleste som vet om dette heller betaler sine surt tjente kroner til Tiscali enn til Telenor.. :smile:

http://signup.tiscali.no/index.php?url=acc...ali_surfer.php&

PS! Kjetil du kan ikke regne med oppkoblingsavgift når det ikke er noen..

[ Denne Melding var redigert av: Rusmusa på 2002-07-07 14:50 ]

Lenke til kommentar

Bruker Tele2 med garanterte priser under Telenor.

Er bare en mnd siden jeg kobla opp der, så jeg vil se etterhvert om det funker.

Bruker også Tiscali maxi, så her er kun selve ISDN-boksen Telenors eiendom...

[ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-07-07 14:50 ]

Lenke til kommentar

Så må jeg si at jeg foretrekker å ha 150 i måneden istede for 6 timer dagen..! Jeg personlig synes det er veldig irriterende å ha den sperra der..! Drar du på ferie kan du ikke sitte mye på når du kommer hjem istede..! Pluss at hvis du laster ned en stor fil blir du nødt til å fortsette neste dag... Men det er jo bare min mening da... =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...