Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes du det er så rart når dette rammeverket faktisk har blitt anvendt til å lage grafiske presentasjoner? Det er uansett en kuriositet.

Så hvis jeg lager noe skikkelig eyecandy stuff med DirectX så kan jeg liksom si: Se hvor mye kulere presentasjoner du kan lage med DirectX enn i Powerpoint?? :nei:

Igjen: Du kan ikke sammenlikne et programmeringsspråk med et enkelt presentasjonsverktøy. Det blir som å sammenlikne en trøsykkel med et F-16, for SE hvor mye fortere du kommer deg frem med et F-16....

Lenke til kommentar
Synes du det er så rart når dette rammeverket faktisk har blitt anvendt til å lage grafiske presentasjoner? Det er uansett en kuriositet.

Så hvis jeg lager noe skikkelig eyecandy stuff med DirectX så kan jeg liksom si: Se hvor mye kulere presentasjoner du kan lage med DirectX enn i Powerpoint?? :nei:

Igjen: Du kan ikke sammenlikne et programmeringsspråk med et enkelt presentasjonsverktøy. Det blir som å sammenlikne en trøsykkel med et F-16, for SE hvor mye fortere du kommer deg frem med et F-16....

Det var da voldsomt da. Poenget er at det ikke tar så veldig lang tid å lage noe fancy hvis man først kan Python og har satt seg inn i Pygame. Så lenge enkelhet (som i "enkelt presentasjonsverktøy") er kriteriet, er derfor sammenligningen relevant. Det vil den også være dersom du enkelt kan levere med DirectX og opplever det som et formålstjenlig verktøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...