Samurai99 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 http://www.mpx.no/aspx/login.aspx?ReturnUr...3193&plid=33193 Trenger noen råd ; ) Noen bedre alternativer til samme/lavere pris? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Gir mye for pengene. Lacie er et bra merke. Hvis du absolutt trenger en ekstern disk, så gir denne deg mye diskplass og kvalitet for pengene. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Takk for svar begge to Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Nå kommer harddisken om 1-2 dager Gleder meg Forresten, vet noen av dere om jeg må formattere eller om det bare er å plugge harddisken rett in og begynne å bruke med en gang? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Den må formateres. Lacie er et merke som brukes mye av Mac eiere så de er formatert for Mac fra fabrikken. Lenke til kommentar
acon Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Den må formateres. Lacie er et merke som brukes mye av Mac eiere så de er formatert for Mac fra fabrikken. Ehm..... sikker? Har selv en slik disk (veldig bra valg trådstarter ) og den var bare "plug and play" eller med windows blir det jo mer "plug and pray", men det gikk fint! Har brukt hardisken i et par måneder nå og har aldri formatert den Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Da satser jeg på at det går bra Takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå