Gå til innhold

Noen som har Radeon 8500/8500LE og Epox 8KHA+ som fungerer s

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vet at jeg med flere andre sliter med å få Radeon 8500 kortene til å virke. Spesielt gjelder dette de med Epox 8KHA+ hovedkort. Har nå selv prøvd alle mulige drivere som finnes og flashet BIOS med alle typer varianter, men maskinen henger seg både i 3D spill og applikasjoner.

Jeg har oppdatert alle typer drivere i alle komponenter og forsøkt å klokke kortet opp og ned men ingenting hjelper.

Har vært inne på http://www.rage3d.com sitt forum og det er tydeligvis et kjent problem men ingen øsninger. Folk har prøvd å få ATI til å uttale seg, men ingenting skjer.

Så har du en slikt system som funker hadde jeg satt stor pris på tips som kan løse problemet mitt(og andres).

Vær så snill la meg slippe poster som ATI er noe dritt og Geforce ruler!

-fortvilet-

Chieftec DA-01BD

Epox 8KHA+

AMD Athlon XP 1800+

512 MB DDR Ram

Western Digital Caviar XL 80.0Gb X 2

ATI Radeon 8500LE 64Mb

WinXP Pro

[ Denne Melding var redigert av: gstavdal på 2002-07-05 11:38 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også det samme problemmet. Det er fryktelig iriterende når du spiller CS på Lan, og midt i en viktig klanmatch klikker hele greia. Samme hvis jeg har spilt lenge uten å save, greid meg langt, så klikker hele maskina og jeg må begynne på nytt.

Huff Huff

Lenke til kommentar

Jeg vurdere nå sterkt å prøve å levere kortet tilbake. Ser ikke ut som noen klarer å ordne denne feilen og jeg orker ikke mer. Har også studert denne tråden på http://www.rage3d.com;

http://www.rage3d.com/board/showthread.php...readid=33621685

og forsøkt mye av det som står der, men til ingen nytte. Klarer du å kjøre 3Dmark 2001SE testen? Min låser seg i hytt og pine, men stort sett når testen med hesten :smile: kommer på slutten.

Lenke til kommentar

Er dette et kjent problem altså. Jeg har vært heldig jeg da? Har bygd en PC til min bror som har ATI Radeon 8500 og nettopp 8KHA+ fra Epox. Har ikke merket noe uakseptabelt.

Den henger seg ikke i CS, da har jeg en slik ATI patch. Andre spill går fint, men jeg tror jeg ikke har tatt en 3DMARK på den enda. BIOS på HK er ikke av nyeste versjon, men heller ikke den elste heller. Hadde broren min bodd her enda skulle jeg mer enn gjerne kommet med instillinger til BIOS osv... Men han er flytta ut!

ATI og GFORCE Ruler! Må ha begge deler (PC og Nintendo Gamecube)!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-05 11:42, 8@r skrev:

Jeg har også det samme problemmet. Det er fryktelig iriterende når du spiller CS på Lan, og midt i en viktig klanmatch klikker hele greia. Samme hvis jeg har spilt lenge uten å save, greid meg langt, så klikker hele maskina og jeg må begynne på nytt.

Huff Huff

husk på ati-patchen på cs da!

vaffal hvis det er buffer overflow som er problemet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...