Stette Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Hva fa*** skjer nå? Jeg lastet ned den nyeste skjermdriveren til mitt Asus Radeon 9600XT grafikkort ifra asus.com og installerte dette, etter å ha startet maskinen på nytt skjedde det ikke noe mer etter Windows Boot skjermen.. Skjermen var bare svart. Jeg startet maskinen enda en gang og valgte i oppstartsmenyen å starte med siste konfigurasjon som virket. Da virket det, men driveren var borte igjen.. Så gikk jeg inn på Ati sine sider og lastet ned driveren der. Her skjedde det samme, men her kom det ikke bilde i det hele tatt etter boot skjermen. Her blinket dioden på skjermen min bare, noe som tyder på at den ikke får signal i det hele tatt. Nå har jeg også prøvd med 2-3 av Omega Radeon driverne, men selv ikke disse virket.. Hva har skjedd? Hva bør jeg gjøre? MÅ jo ha en driver. Endret 11. april 2005 av Stette Lenke til kommentar
Stette Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Takk for alle svara...... Fikk det til nå... Fant ut at jeg måtte slå av "Allocate IRQ to VGA" i BIOSEN... Nå virker alt.. Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kjekt at du fikk fikset det da. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Man lærer best av egen erfaring! =) Bra du fiksa det da Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Takk for alle svara...... Fikk det til nå... Fant ut at jeg måtte slå av "Allocate IRQ to VGA" i BIOSEN... Nå virker alt.. Det må jeg si. En kreativ løsning Bra du fikk det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå