tørrfisk Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Får finne ut av det selv. Endret 11. april 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) fant ut av det Endret 11. april 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Herregud da mann! Hvorfor bumpe din egen post (etter 10 minutter) når du bare kunne ha redigert den forrige? Hvorfor har du ikke begynt med dette tidligere hvis det hastet slik? Les og lær: http://www.haraldbjellvag.com/photoshop.html Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Var ikke ment som bump da. Fordi jeg fikk det i oppgave av en bekjent for en time siden! Har klart å få til ovalen selv. Retusjerer hele mannskitn selv. Endret 11. april 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Ler. Her må jeg bare slutte meg til "Pingla". Hvordan har du klart å ta på deg denne jobben hvis du overhode ikke har forutsetninger for å vite hva du skal gjøre? Men over til oppgaven din. Jeg har sett på bildet. .jpg bilde av et maleri (!) av alle ting. Helt spesifikt, hva er det du ønsker å oppnå? Har sett litt på det jeg gjetter på at du ønsker å oppnå, og mye av problemet er at maleriet har mange av de samme fargenyansene på forskjellige deler av bildet. Overbygget, himmelen, bygningene og deler av fjellene er i de samme fargenyansene. Dette gjør at bildet blir merkelig når man begrenser antall farger for masse. Dette resulterer i så fall at man må fargelegge store deler av bildet på ny. Chris Endret 11. april 2005 av christopherH Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 No slikt du var ute etter? Dette kan du få til med 8 farger... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Jepp, endelig noen som hjalp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå