cadazzo Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har i dag kjøpt en 5450 med tomtom 3 og BT GPS, alt funket helt fint inntil jeg tok med pda'en inn fra bilen og satt og prøvde å koble opp wlan. Plutselig blir skjermen "grå/sort" dvs. den er egentlig sort men man kan skimte en svak lystone i bakgrunnen. Har forsøkt softreset flere ganger, trykket på av/på knapp, men ingenting funker. Satt i strømkabel, tenkte kanskje den var gått tom for strøm, men neida, akkurat like død Hva galt har jeg gjort ???? All hjelp mottas med takk !!! Lenke til kommentar
thrill Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Typisk for PDA'er at de etter noen minutters uten aktivitet slår av baklys for å spare strøm. Vanligvis vil baklyset komme på når du berører skjermen eller trykker på noen av knappene. Alternativt kan baklyset ha blitt satt til null i instillingene av dette, i så fall vil den bli satt tilbake ved hard reset, eller om du holder den under litt sterkt lys kan du kanskje klare å finne ut hvordan instillingen av baklys er satt. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Softreset ? Du mener den lille knappen et sted som du trykker inn med pennen. Dette kalles vel Reset ? Hvis alt er dødt kan du prøve å ta ut batteriet og la den lade seg ut over natten. Når du setter i batteriet igjen skal alt være nullstilt slik den kommer fra fabrikk. Da bli imidlertid alt du har lagt inn slettet.... Skal også være mulig å foreta slik Hardreset ved å trykke Reset knappen og av/på knappen samtidig i kanskje 15 sekunder. Dette kan imidlertid variere så du få bare prøve. Lenke til kommentar
cadazzo Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Takker for svar. Ringte HP support og fikk til slutt startet den igjen etter en hard reset. (Heldigvis) Begynte å bli nervøs for at jeg hadde gjort noe seriøst galt og fått hele greia til å ta kvelden. Moro med data..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå