siemensboy Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Heisann. Jeg bare lurer på hvordan jeg kan få laget meg en skjermsparer av noen bilder jeg har. Har aldri prøvd noe sånt før, men jeg tror det skulle gå! (altså sette sammen noen bilder å få det til å bli en fremvisning som skjermsparer) Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 http://www.pcworld.com/downloads/file_desc...fid,5229,00.asp eller http://www.brothersoft.com/Desktop_Utiliti...aver_12264.html For å spore litt av så trykket jeg på denne tråden fordi jeg skulle få svaret på hvordan man lager en hel skjermsparer. (ikke bare bruker eksisterende skjermsparere med innebygd slidwshow-funksjon) Filen man lager må vel ende på .scr ? Er det noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Du lager et vanlig program, og så renamer du til .scr ü Er selvsagt litt mer tricky enn dette om du skal lage masse festlige features, men ingen problem å lage en .exe fil som tegner opp et tilfeldig mønster og rename til .scr Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Takk, da skjønner jeg.. (For de interreserte: Resten av forklaringa finner man i guidene under kateogorien "programmering".) Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Thanks men fikk det ikek helt til men prøver mer i morra Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hvis det bare er slideshow man er ute etter, så ligger den jo allerede i Windows. Bare å velge "Lysbildefremvisning av mine bilder", og putte en hel haug med bilder i den mappa "...Mine dokumenter\Mine bilder\" Men hvis noen har tips på hvordan man kan lage en litt mer avansert screensaver, f.eks. med noen fete Photoshop-effekter, så er jeg også interessert i det.... mvh Pantera Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Takker! Det var vell det svaret jeg håpet på Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Var fint program for meg, kjører windows 2000 så er ikke lysbildeframvisning integrert i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå