Gå til innhold

Sympati for en kompis.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Jeg hadde skreket og hylt og dratt hjem til henne og skrapa på vinduet med isopor og slått og banka henne og bikkja og mannen og ungene hennes i samme farta"-innlegget. Når du egentlig hadde dratt hjem til mamma og grått litt, og så springe opp på rommet, og være kjempetøff på internett.

Lenke til kommentar
"Jeg hadde skreket og hylt og dratt hjem til henne og skrapa på vinduet med isopor og slått og banka henne og bikkja og mannen og ungene hennes i samme farta"-innlegget. Når du egentlig hadde dratt hjem til mamma og grått litt, og så springe opp på rommet, og være kjempetøff på internett.

Vel du sikter med andre ord til mitt innlegg og du feilsiterer. Nei jeg er ikke 12 år. er 21 snart 22. Kan forklare litt mer. Jeg ville svart med samme mynt, hun høster som hun sår der. Hadde aldri latt henne komme vinnende ut av en slik situasjon. Mener ikke vold hører hjemme i en slik situasjon. Men faen jeg skulle ha satt henne på plass. Slik oppførsel svarer man ikke med et smil. Jeg tåler ikke slikt og hadde svart henne saklig og hardt tilbake og fulgt opp hva hun svarte tilbake. Hadde hun ikke gitt seg hadde jeg tatt atk i henne fysisk.

 

Er enig inlegget først var litt tåplig, er ingen grunn til å banke henne mente egentlig ikke det. Men mente at jeg ikke ville skånet henne for noe som helst av aggresjon. Tross allt er hun syk og er slike det er synd på. Men jeg ville uansett gjort så hun angret på oppførselen sin!

Lenke til kommentar
Syklet dere mitt i veien eller på veikanten, evt på fortau? Kan jo være at dama ble sur fordi dere evt syklet mitt i veien og dama ville forbi :hmm:

Og hvilken rolle spiller det?

Ganske enkelt, om damen mente at syklistene "sperret veien" og ble sur fordi ho ikke kom forbi kan det hende ho sa noe som ikke var helt heldig, men glem det, det er vel damens litt rasistiske uttalelser som diskuteres her, ikke det at ho ble så sur. Misforsto vel litt her.

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar

Når noe sånnt kommer så er personen som sier det taperen og av den grunn bør det ikke gå inn på en. Men jeg hadde irritert meg over slike fise fine 40 års damer i mercedes at jeg hadde reagert med sinne selv. Men hadde ikke latt det gå inn på meg. Men dere kan virkelig ikke sitte å si det er dumt av han å la det gå inn på seg. Alle reagerer forskjellig, kanskje han har hatt tidliger vonde episoder som rippes opp etc..

Lenke til kommentar
Herregud, hvem bryr seg? Hvor fintfølende skal nå denne kompisen din være? Hadde noen gjort noe slikt mot meg hadde jeg ikke brydd meg engang
Netopp! Drit i sånt. Folk sier hva dem vil og man bør ikke la sånt gå innpå seg

 

Er ikke rart folk får dårlig selvtillit, du skal da faen ikke stå å ta imot rastisiske komentarer fra nånn uansett......Skal han bare se bort å ikke ta igjen litt, bygger det seg opp mye hat mot folk, og kansje en dag sier det "klikk". Dette har jeg sett flere ganger...

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Ja faen heller. Denne dama hade fåt svi! På ingen måte skal noen komme seg unne slikt shit. Det jeg reagerer mest på her er at trådstarter ikke sat denne dama på plass. Jeg er en av dem som tar imot drit osv fordi jeg ikke vil ha noe bråk , men rasisme mot venner er faen meg uakseptabelt.

 

Tviler på at vold hadde vært nødvendig, siden en høy stemme og noen grove ord skremmer de fleste. (særli når man er 191 høy, og BULER av muskler)

Lenke til kommentar

Er ikke noe rart. Dumt at andre utlendinger skal ødelegge for de snille utlendingene. Kriminelle utlendinger burde bli sendt ut av landet, på den måten så slipper vi å diskriminere feil personer.

Nå håper jeg dere skjønner hva jeg mener. Norge for nordmenn. En nordmann er ikke kriminell. Vi er kjent for å være snille og gavmilde. Såklart kan en som er svart i huden være nordmann... ved å være snill og grei.

 

Synd det er slik, ble trist av å lese dette.

Lenke til kommentar

Bitex: Det han skriver er bare følelser som tar overhånd, selv så skal eg inrømme at det muligens hadde kokt litt inni meg. Hadde muligens skjelt litt ut selv, men hadde nok tatt meg selv i deg og hentet meg selv inn og "1. Ignorere henne" eller "3. Sette henne på plass".

 

EDIT: Å saksøke er å overdrive ja, helt klart.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Er ikke noe rart. Dumt at andre utlendinger skal ødelegge for de snille utlendingene. Kriminelle utlendinger burde bli sendt ut av landet, på den måten så slipper vi å diskriminere feil personer.

Nå håper jeg dere skjønner hva jeg mener. Norge for nordmenn. En nordmann er ikke kriminell. Vi er kjent for å være snille og gavmilde. Såklart kan en som er svart i huden være nordmann... ved å være snill og grei.

 

Synd det er slik, ble trist av å lese dette.

Så hvis en som er født og oppvokst i Norge slutter å være snill og grei, så er han plutselig utlending? :roll: Rar logikk på deg

Lenke til kommentar

Bitex: Kan forklare litt nermere siden du misforstår og dømmer meg.

 

Slik jeg idèllt sett ville oppført meg: Snakket rolig og seriøst med henne forklart henne ting og rett og slett "slått henne ned" med en skalig rolig samtale.

 

Dette hadde jeg ikke klart i teorien da dette er den type "overklasse" mennesker jeg rett og slett hater. Som venn ville jeg angrepet henne hardt verbalt og ikke vært den som roet ned situasjonen.

 

Som offer vet jeg rett og slett ikke hvordan jeg ville håndtert dette, da jeg på en måte ville bevist hennes fordommer. Men ja jeg hadde blitt sinnt og vært frekk mot henne.

 

Om situasjonen tilsa det kunne fysisk makt blitt brukt da jeg hadde blitt meget provosert og hatt null respekt for damen.

 

Vet det er feil måte å reagere på kall det gjærne tøffe ord fra fjortiss munn. Samme for meg for jeg er ingen fjortis er 21, og som alle andre blir jeg også provosert. Ser dog vold som kun nødløsninger, men alle har en grense og slike situsjoner ligger på min.

Lenke til kommentar

Ufattelig, koselig at dere tar dere tid her. Also, gutten virker ekstremt stille for tiden, og full av sinne. Det er sant, han blir ganske fort sær, og snakker ikke så mye.

Trur virkelig det har gått inn på han, han har vel opplevd lignende hundre ganger før, men nok er nok.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...