alka07 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 har lyst å kjøpe samsun d500 men er litt usikker trenger noen svar etter å ha sjekket litt i forumet sier noen mp3 spilleren er veldig bra noen veldig dårlig og noen syns mp3 spiller under 4 gb rangeres ikek som mp3 spiller nå er jeg ikke av de kresne mp3 fan har nå en creative muvo 32 mb som jeg har brukt 2 halv år og er både førnøyd med lyd og prodktet så er samsung d500 dårligere eller likebra jeg har alltid slitt med menyet til samsung før hvordan er denne sin jeg liker nokia sine meny hvordan er samsun d500 sin til nokia siin? angående meldinger og ordbok spilelr ingen rollel for meg som noen syns er ulempe. hva andre ulemper er det syns dere? takker for svar som jeg får Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 har en tilleg spørsmål bør jeg vente litt å kjøpe ny mobil om da kommmer nye bra mobil i markedet som er lik d500 men bedre hvordan vil forvandlingen fra nokia 6600 til d500 være? bump Lenke til kommentar
brultus Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vent et par uker på e720. Les om den på mobile-review.com Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 likte ikke den du nevnte e720 men i samme sted fant jeg at d600 skal komme vet noen når det skal komme og hvor mye det vil koste og hva komemr til å være forskjellen mellom de 2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 D600 kommer i 3. kvartal, spesifikasjoner finner du hvis du søker. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 du har i vaffal liten spes. her Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 eller om du venter så "kanskje" du liker den her Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Nå har jeg stor sett gått for robuste gamle travere som mobiltelefon, men kom over en d500 ny på ebay for 2000 spenn som jeg kjøpte. Personlig synes jeg telefonen er helt knall, mp3 funksjonen på den synes jeg fungerer helt ok, den spiller av i god kvalitet og med høy nok lyd, de medfølgende proppene kunne ha vært mer behagelige i øret, men de duger absolutt. All verden av lagringskapasitet er det ikke på den, men så bruker ikke jeg mobilen til mp3 avspilling til vanlig, bedre med en iPod i lomma Til tilfeller der jeg ikke har med ipoden synes jeg den er bra! Menyene synes jeg fungerer veldig bra. Har aldri hatt en samsung før, og ble egentlig positivt overrasket, synes den var lettere å holde styr på enn min litt eldre nokia. Meldingssystemet er et bittelite irritasjonsmoment ettersom t9 ordboken må skrus på hver gang, liten bokstav kommer etter punktum, men det er ikke noe stort motargument for hvorfor du ikke burde kjøpe den. Med den medfølgende lille høyttaleren spiller dessuten d500 urovekkende høyt, de slår laptop høyttalerene mine any day. Er du i tvil, så burde du selvfølgelig tenke litt mer over saken... Det er en stund til D600 kommer ut og trenger du ny mobil nå er D500 et veldig bra valg i mine øyne. Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 takker for alle svar som jeg har fått ettersom jeg har søkt litt ser jeg at forskjellen mellom d500 og d600 er følgende 2 mp kamera bedre skjerm mulighet for mer memory ikke mye forskjell ettersom jeg så litt på spesifikasjonene og ser men det jeg lurte på tv outport support står det på den bilden du viste ohny fungere det samme som tv outport support som skjermkort i datamaskin som du kan se i tv? har d500 denne funskjonen ? siste jeg lurte på om du kan se på sms meldingene du får når du hører på mp3? sorry for at jeg spør mye men trenger å vite takker på forhånd Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Et lite problem er mangel på multitasking - dvs når du hører på mp3 kan f.eks. ikke lese/skrive meldinger samtidig. Den er altså ikke perfekt som mp3-spiller. Minne på den er nok til ca 1 Cd som kan klare seg. Dog er ipod bedre, men pris... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Mer inngående om denne telefonen kan du lese her: Tråden for de som har D500 Kan også være en fordel å poste spørsmål i den tråden da et stort antall mennekser vil få e-post om nytt innlegg i denne tråden. mp3-spilleren er helt OK, men lyden er dårlig i forhold til en "ordentlig" mp3-spiller som iPod o.l. Kvaliteten på telefonen er uovertruffen. Har hatt 1 (!) på service i butikken vår siden den kom i januar og vi har solgt langt over 100stk. En feilprosent hittil på under 1% må sies å være topp! Ellers finner du vel svar på det meste i den tråden. EDIT: Forøvrig er vel ikke emnefeltet ditt det beste. Ser ut som det er en mobil som trenger hjelp. men til hva? Endret 22. april 2005 av Crazysteps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå