LowBalls Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 noen som vet om noen bra tilbud på eksterne harddisker? rundt sån ca 1000-1500 og ca 150-300 gig harddisk Lenke til kommentar
hce Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 prisguide.hardware.no Kanskje en slik? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25493 Lenke til kommentar
acon Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Denne har jeg til min bærbare. Fungerer som en drøm. Kjapp, forholdsvis stille (jeg er litt kresen på dette området), stabil og ikke minst en fryd for øyet . Kan anbefales Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Denne har jeg til min bærbare. Fungerer som en drøm. Kjapp, forholdsvis stille (jeg er litt kresen på dette området), stabil og ikke minst en fryd for øyet . Kan anbefales Trekker denne strøm fra USB porten? Jeg har en Maxor 250GB 7200RPM m/ 8mb catche, noen har hatt en del dårlige erfaringer med maxor sine disker, men jeg er strålende fornøyd. Eneste minus er at man må koble til adapter (ekstra ledning, ekstra stikkontakt, kan ikke brukes ute "i det fri") Har lyst (og må snart kjøpe...) en disk som trekker strøm fra USB. Noen forslag og erfaringer? =) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Den som aidon linker til trenger nok egen adapter. Hvis du vil ha ekstern HD som bruker strøm fra USB, så må du nok skaffe deg en ekstern 2.5" hd eller et kabinett som du kan putte inn et 2.5" hd i. Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har selv en Lacie 250 gb (Porsche design). Har hatt den ca 1 år, uten noen problemer. Kjenner flere som bruker denne og stort sett er de fornøyde. Med et unntak! Vedkommende fikk slettet alt av informasjon som lå lagret. Skal ha skjedd spontant, og jeg vet om andre Lacier som har havarert på lignende måte. Hvilket gjør at jeg skjelver i trusa. Hvis min HD skulle slettes, da er det krise! Det aller, aller viktigste hvis man skal ha en ekstern HD for backup må jo være at den holder på data! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det aller, aller viktigste hvis man skal ha en ekstern HD for backup må jo være at den holder på data! Det er sant, men harddisker er ikke et sikkert medium. Du bør i tillegg da backup av kritiske data til CD/DVD/tape med jevne mellomrom. Geir Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 La Cie sin 250GB er en harddisk som får skryt i mange magasiner og anbefales, men det er jo slik at langtest over tid ikke blir utført, men det har ikke vært mye klager på denne som jeg har forstått. I folge det jeg har lest er det mer kalge på Maxtor og Western Digital sine. Spesielt tidlige av Maxtors Onetouch II. Skal visst være bedre nå, da. RTP Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Og jeg har 250Gb-versjonen av denne. Har fungert strålende de første 6 mnd https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27183 Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Denne Ken jeg også anbefale. Har hatt den i 4 måneder uten å oppleve noe negativt. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Bare husk at de fleste eksterne hardisker IKKE er laget for å drasses rundt med. De fleste er konstruert for å stå stille på skrivebordet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå