TBSkippy Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hvor kan jeg finne norske diskusjonsfora omkring tema: bedriftsetablering, samt andre tema relatert til overnevnte? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Eneste jeg kommer på i farten er skitx. www.skitx.com Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Nu vell.....jeg har sett bedre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 var vel mest om pyramider der. men for oss som er grunderskolestudenter har vi vårt eget forum. sjekk ut grunderskolen.no Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvor kan jeg finne norske diskusjonsfora omkring tema: bedriftsetablering, samt andre tema relatert til overnevnte? Du kan vel starte en egen tråd om emnet her i huset ? Flere her som driver business og har erfaring og tips.... Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) var vel mest om pyramider der. men for oss som er grunderskolestudenter har vi vårt eget forum. sjekk ut grunderskolen.no Heisann! Her ser det ut til være "mat for mons" ........og desverre kun åpent for studenter. Endret 12. april 2005 av TBSkippy Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Du kan vel starte en egen tråd om emnet her i huset ?Flere her som driver business og har erfaring og tips.... Greit nok, men under hvilket forum er best egnet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Du kan vel starte en egen tråd om emnet her i huset ?Flere her som driver business og har erfaring og tips.... Greit nok, men under hvilket forum er best egnet? Spørs om vi tar en liten diskusjon med admin og få opprettet en egen kategori ang. etablering, business og markedsføring osv. under off-topic. Jeg har sendt en pm til admin Endret 12. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Spørs om vi tar en liten diskusjon med admin og få opprettet en egen kategoriang. etablering, business og markedsføring osv. under off-topic. Jeg skal sende en pm til admin En meget god idé Etter å ha tatt et par rundturer rundt om på norske forum, - kan det se ut som om et marked for nettopp et slikt tema. Det finnes noen steder, men enten er de lukket, for eksperter, lite aktive, treig server m.v. Dette burde etter min mening, en åpning for et slikt forum her. Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Et slikt forum kan ha flere emner: Nyetablering, Import, Profileringsmetoder, Diskusjon av forretningsideer , diskusjoner omkring driftsfasen etc etc. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Skal til boston gjennom grunderskolen planer om eget selskap med 2 andre kompiser der vi skal danne vårt eget selskap som skal tilby diverse gps tjenester. for å søke deg til grunderskolen så må du ha 3 års studier bak deg, samtdig som du er student. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå