larsmk Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hver gang jeg starter opp, får jeg nå denne meldingen om at Windows har funnet denne SCSI-kontrolleren: Deretter kommer installasjonsveilederen opp. Hvis jeg prøver å la Windows finne driverne, og så installere dem, restarter pcen seg. Jeg TROR dette begynte å skje etter jeg installerte Daemon Tools v3.47. Jeg har visst allerede 2 SCSI-kontrollere installert, men det skal jeg egentlig ikke ha (se sig for specs): Har man forslag til hva som er galt og hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 du kan prøve å avinstallere daemon igjen... hvis ikke, så er det noen sata og/eller raid kontrollere som gjenkjennes som scsi. Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Ikke noen forskjell når jeg reinstallerte Daemon. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 både d347prt og st3mp28 er en stealth controller som daemon tools har lagt til, men jeg har den ene på pc'n og den andre på laptopen. fjern alle virtuelle disker, fjern daemon tools, avinstaller scsi enhetene, restart maskinen - problemet borte? Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Fungerer heller dårlig. Pcen bare restarter seg når jeg prøver å avinstallere den nederste av de to. Den første går greit å avinstallere. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Den "imiterte" SCSI-kontrolleren er en del av Daemon Tools. Men du kan jo prøve å deaktivere den i Enhetsbehandling, etter at den er installert. Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Går ikke å deaktivere heller, maskinen restarter bare da... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Går ikke å deaktivere heller, maskinen restarter bare da... Start i sikkerhetsmodus og deaktiver den. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ja det er ikke serial ata kontroller du har. For min Serial-Ata kontroller kommer under SCSI og Raid kontrollere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå