Gerrard Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei! Jeg skal lage en familiefilm på DVD som nå består av 78 MPG filer (2,5GB eller 1 time totalt). Jeg ønsker helst at filene deles i 5 kategorier som spilles av etterhverandre, eller at alle filene spilles av i ett. Meny er ønskelig, men ikke et must. Jeg har prøvd følgende program uten hell. Nero Vision- Her er problemet at menyen da blir stående med alle de 78 filene og at jeg må trykke på hver og en av dem for å spille av DVD-Lab- Her får jeg kun lagt inn en MPG fil pr "movie". Jeg kan velge "add movie", men må isåfall gjøre dette 77 ganger! Sonic (Create a DVD) - Her fikk jeg gjort nesten helt som jeg ønsker, men da jeg trykker på "burn" skjer det ingenting. Det står bare "Building menues" uten at noe skjer. Det letteste hadde vært å brukt en MPG merger/joiner og så brukt Nero vision eller DVD-Lab. Men alle de programmene jeg har brukt så langt gir enten dårligere bilde, hakking eller andre ulemper. Er det noen som vet om hvordan jeg kan få brent DVDen slik jeg ønsker? For eksempel et enkelt DVD lage program eller en god MPG joiner/merger. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 For å merge mpg filer kan du bruke : TMPGEnc Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Dette er nok veien å gå: DVD-Lab- Her får jeg kun lagt inn en MPG fil pr "movie". Jeg kan velge "add movie", men må isåfall gjøre dette 77 ganger! Da kan du også lage 78 menyer/ starter under en hovedmeny. Slik hadde i alle fall jeg gjordt det. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Takker for forslag! Men det har av ulike årsaker enda ikke latt seg gjøre å få brent mpg filene på DVD Nå har jeg gått bort fra tanken om å ha med meny, fordi jeg ønsker at hele filmen skal spilles av i ett. Kan selvsagt brenne filene som mpg, men DVD-spilleren støtter ikke mpg... Noen som vet om et bra (brenne) program som får alle (78) mpg filene på DVD? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg bruker selv Sony DVDarchitect. Det er et ganske avansert DVD program. Der kan du velge hva som skal skje etter at en film har blitt spilt, feks. gå tilbake til hovedmeny, spille klippet om igjen, eller som du ønsker spille av neste klipp. Og slik kan du gjør for hvert klipp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå