Twigz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Heisann, kjøpte nettopp en Samsung E700.. Så tenkte jeg sku overføre de andre bildene jeg hadde på den andre telefonen min (nokia 6220) over t Samsungen.. Det viser seg og være vanskelig eller umulig.. Prøver da og få til detta over IR, men det har den ikke så veldig lyst til.. Det er jpg bilder.. Noen som har no idèr ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det er en sperre sånn at du bare kan sende kontakter. Det samme skjedde på søs sin E710. Lenke til kommentar
Twigz Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Det er en sperre sånn at du bare kan sende kontakter. Det samme skjedde på søs sin E710. Så dvs at jeg må skaffe meg en sånn datakabel da med andre ord ? no peil på hvor jeg får skaffa den da ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det er en sperre sånn at du bare kan sende kontakter. Det samme skjedde på søs sin E710. Så dvs at jeg må skaffe meg en sånn datakabel da med andre ord ? no peil på hvor jeg får skaffa den da ? Uff. Det vet jeg ikke hvor du får skaffa hen. Spør i en mobilbutkk o.l Lenke til kommentar
mphones Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. føler at du hakker på alle poster som blir lagt ut hehe Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) -- føler at du hakker på alle poster som blir lagt ut hehe Ta det på PM til meg eller send inn klage til forumstyret om det blir for alvorlig. Prøver bare å gjøre jobben min. Holder oss til topic herfra Trådstarter: Datakabel til E700 finner du f.eks. her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122416&cks=PRL Du kan evt. kjøpe en IR-adaptor til dataen så de kan kommunisere via den istedetfor kabel. Endret 14. april 2005 av arehei Lenke til kommentar
Twigz Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 -- føler at du hakker på alle poster som blir lagt ut hehe Ta det på PM til meg eller send inn klage til forumstyret om det blir for alvorlig. Prøver bare å gjøre jobben min. Holder oss til topic herfra Trådstarter: Datakabel til E700 finner du f.eks. her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122416&cks=PRL Du kan evt. kjøpe en IR-adaptor til dataen så de kan kommunisere via den istedetfor kabel. Har IR på pc'en, greia er at uten kabel så får du ikke lasta inn bilder på telfonen.. For IR'en på selve telefonen er sperre for bare telefonkontakter.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har IR på pc'en, greia er at uten kabel så får du ikke lasta inn bilder på telfonen.. For IR'en på selve telefonen er sperre for bare telefonkontakter.. Nope Det er bare til andre telefoner. Med programmet EasyGPRS kan du flytte bilder o.l. mellom PC og mobil via IR. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Dette er et kjent problem på de fleste fra samsung og lg, samt eldre modeller fra nokia. Heldigvis virker det som om de har begynt å skjønne at det er kjekt med ir uten begrensninger. Se eksempelvis på D500 og nyere Nokiamodeller. Digg å slippe ekstra program for å få lov til å synce, pluss at det selvfølgelig er utrolig kjekt å kunne sende og motta ting fra telefon til telefon uten å måtte bruke en pc som mellomledd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå