FallenA Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Sitter her og skal handle meg et lydsystem til PCen min, og tenkte jeg skulle tenke llitt utradisjonellt, og ikke gå for Logitech/Creative løsningen. Problemet er bare at jeg ikke kan finne noe serlig med feedback på Klipsch sitt system (Klipsch ProMedia Ultra 5.1), og heller ingen som selger dette systemet. Er det noen der ute som har vært borti disse, evt. kan fortelle om noen butikker/nettbutikker som fører denne løsningen, eller har muligheter for å bestille ? Takker for alle svar ! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Klipsch er noe av det absolutt beste du kan få av høyttalere til pc. Hvis du er litt kresen på lyd,så vil du ikke angre på at du kjøper Klipsch. Oslo Hi-Fi Center selger Klipsch. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Er det stor forkjell på Klipsch ProMedia GMX D-5.1, og Klipsch ProMedia Ultra 5.1 ? Hva er forskjellen ? (lettere forvirret) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er det stor forkjell på Klipsch ProMedia GMX D-5.1, og Klipsch ProMedia Ultra 5.1 ?Hva er forskjellen ? (lettere forvirret) GMX D-5.1 har digital forforserker,det har ikke ProMedia. Det er ingen tvil om at Promedia har den beste lyden av de 2 settene,så hvis du hører mye på musikk bør du gå for det. GMX D passer bedre til spill og film bruk. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 De selger jo ikke Promedia på Oslo HiFi Center! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 De selger jo ikke Promedia på Oslo HiFi Center! http://www.oslohificenter.no/prod/sp/sp.html#pc Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Spiller ingen rolle lenger ! Jeg sendte e-post for lenge siden, men jeg fikk aldri svar. Bestillte Logitech z-5500 istedet ! Jeg hadde lyst på Klipsch, men litt service fra selger er jo ønskelig da! Hadde regnet med å få svar mpå mine henvendelser, men det gjorde jeg desverre ikke Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Spiller ingen rolle lenger ! Jeg sendte e-post for lenge siden, men jeg fikk aldri svar.Bestillte Logitech z-5500 istedet ! Jeg hadde lyst på Klipsch, men litt service fra selger er jo ønskelig da! Hadde regnet med å få svar mpå mine henvendelser, men det gjorde jeg desverre ikke Hvis det er Oslo Hi-Fi Center du aldri fikk svar hos,så er de ikke så flinke til å svare på mail. Du skulle ringt de. Her er hva de selv sier om å kontakte dem: Vi rekker ikke alltid å lese all e-post samme dag den kommer inn. Det svares i kronologisk rekkefølge. E-post er ikke hovedaktiviteten vår. Oslo Hi-Fi Center er butikk på den gode gamle måten. Vi mener at e-post er for upersonlig, hi-fi er en personlig greie, og derfor foretrekker vi telefonen. Det håper vi du vil gjøre også. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Spiller ingen rolle lenger ! Jeg sendte e-post for lenge siden, men jeg fikk aldri svar.Bestillte Logitech z-5500 istedet ! Jeg hadde lyst på Klipsch, men litt service fra selger er jo ønskelig da! Hadde regnet med å få svar mpå mine henvendelser, men det gjorde jeg desverre ikke Hvis det er Oslo Hi-Fi Center du aldri fikk svar hos,så er de ikke så flinke til å svare på mail. Du skulle ringt de. Her er hva de selv sier om å kontakte dem: Vi rekker ikke alltid å lese all e-post samme dag den kommer inn. Det svares i kronologisk rekkefølge. E-post er ikke hovedaktiviteten vår. Oslo Hi-Fi Center er butikk på den gode gamle måten. Vi mener at e-post er for upersonlig, hi-fi er en personlig greie, og derfor foretrekker vi telefonen. Det håper vi du vil gjøre også. Jeg har desverre ikke hatt anledning til å ringe så mange ganger, men ja det gjaldt Oslo HiFi center (Var klar over hva som stod på siden deres), og Audiokompaniet, men ingen svarte. Jeg har prøvd å ringe 2 ganger, men da uten å få svar Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg kan drygt si at du ikke gjorde noe dumt ved å kjøpe logitech z-5500, du får hva du betaler for. Men klipsch er mye bedre, men dem koster jo det dobelte også da. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Jeg kan drygt si at du ikke gjorde noe dumt ved å kjøpe logitech z-5500, du får hva du betaler for. Men klipsch er mye bedre, men dem koster jo det dobelte også da. Jeg er veldig klar over konsekvensene av mitt valg, men jeg har allerede god HiFi, og Hjemmekino, så dette skulle bare brukes til Pc. Når ingen av selgerne gidder å svare på mine henvendelser så får det bare være sånn. Hadde lyst på Klipsch, men må desverre nøye meg med Logitechen. Driver i disse dager med flytting, og oppgradering av min hjemmekino, så da er ikke mine prioriteringer på PC høytalere. Hadde selger svart på mine henvendelser hadde det nok blitt Klipsch, men slik ble det ikke denne gangen. (Kan ikke vente i ukevis på et slik fillekjøp) Forøvrig har jeg jo funnet ut at de fleste er fornøyd med Logitech da ! Synd at det er så få som forhandler Klipsch her i norge, kanskje konkuranse hadde skjerpet service begrepet litt ?! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Synd at jeg ikke kom på det før nå,men du skulle sendt en mail til Purebeat. Da hadde du garantert fått svar. Jeg har kjøpt Klipsch høyttalere hos Purebeat. Meget hjelpsom og hyggelig mann å handle hos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå