TanglewoodD Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Heisann ! Jeg har et par problemer med Psu , en Labtec 500w. Når jeg skal pumpe inn vann i systemet, med vannkjøling , så setter jeg på , så kutter jeg strømmen ved å trykke bak Psu, ved av/på knappen. Etter Cirka 5ganger med av-på , så slutter psu og starte ! etter 30min. så starter den igjen. Er dette en nød prosedyre eller noe annet ? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 hmm..... freaky først og fremst ville jeg tro det kun er en bug.... sikkert ikke farlig, men bare litt irriterende.... men...who knows ? Er vel bare å vente på svar fra de allvitende forum gudene , og høre hva de har å si.... --->PandoRa<--- Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Antagelig vil dfet ikke svare :| Men det er helt utrolig irriterenes... Tror dere det går å fjerne begge viftene, og kjøre på en 120mm papst ? Kjørte med 1 80mm før, visste ikke at den andre stoppa :S Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Opplevd det samme selv. Hvis du i stede for å kutte strømmen bak, og bryter i stede juksekoblingen på ATX kontakten hjelper det som regel. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Ja. Som du sier her. Dette er akkuart problemet. Men det har seg sånn at jeg ikke gidder og løsne alle ledningen fra HK og Hd, skjermkort osv. Så jeg bare tar på maskin i et par sekunder, bare for å fylle systemet. Det er der det streiker. Det er ikke noe problem hvis jeg bryter juksekoblingen 20ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå