osse-mon waits for alice Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Heisann! Skal som sagt EU-godkjenne min Golf II 1989-modell i løpet av to uker, og en av manglene jeg hadde var "rusthull i travers". Traversen er da bærebrua for motoren. Hullet i seg selv er lite, og burde kunne tettes med stålplast, eventuelt sveises... Case: Jeg får ikke tak i travers noe sted... Har vært hos 6 høggere i området, ingen har. Møller skal ha perverst mye for en ny en. Verkstedet vil heller ikke svare på om jeg bare kan tette hullet med stålplast frem til jeg får tak i en som er i bedre stand. Jeg vil gjerne bytte eller fikse traversen permanent... Noen idéer om hva jeg kan gjøre? Eventuelt om jeg får den godkjent med stålplast? Og jeg vet at forumet ikke er for kjøp/salg, men om noen har en liggende å slenge, pm takker og bukker for hjelp! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 ta en titt her du. Søkte etter golv II 84-91 travers foran.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Har søkt samme stedet selv, og det hadde vært kjekt å finne _noe_ innenfor en 20 mils radius av Oslo Edit: kanskje de har en i hønefoss! *sende mail* Endret 11. april 2005 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 tar ikke sååå lang tid i posten.. og heller ikke fryktelig dyrt... garantert billigere enn om du skulle handle ny en Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Joda, men gidder ikke bestille en del fra nordnorge bare for å risikere at den er gal/ikke i god stand.... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 da har du returrett.. og de fleste seriøse selger ikke ødelagte deler.. eller rustete traverser Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 30-dagers returrett på høggerdeler vel..? (mulig det var Vazelina sine sider jeg leste det på, men uansett) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Du kan bruke traversen fra samtlige 2'er golf-modeller. Et annet tips er å høre med VENG hva dem skal ha for den. Btw. er det fremre eller bakre travers vi snakker om? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Hva er VENG? Det er snakk om fremre travers! Regnet med at jeg kan bruke til hvilken som helst Golf II, ja... Gjelder bare å finne en! Takker for alle svar så langt! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 VENG selger bla. karosserideler. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Takk, Opus Tror jeg får tak i en travers i Hønefoss nå, vi får se... Takk for hjelpen, folkens! Golfen begynner å ta form nå! Er noe småplukk som må gjøres, så vanker det en showcase Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Da var travers på plass.. Svarte f... til strev! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå