Gå til innhold

Planlagt "ferrari" kabinett

Anbefalte innlegg

Dette ser bra ut, først trodde jeg at det var enda en spøk (ja, var en som var skikkelig drittsekk, og skulle vist bli sponset med vannkjøling fra microplex) så trodde jeg at dette var en ripp fra Grisevask, siden formene var gansge like, men dette ser faktisk ganske bra ut. Syn at Glisevask skrinla sitt prosjekt, men han har jo et annet på "lur" ;)

Lykke til btw :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er et nytt bilde av fronten med et ferrari merke på, er sånn jeg har tenk å ha det! det skal fungere som en av og på knapp, men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det :hmm: Jeg må vel feste det uten på en annen bryter. Men er det noen som har gjort noe lignende? kunne trengt noe tips/ideer :thumbup:

post-226-1113312526_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ser fin ut den fronten.

Ang. bryteren: Du bruker en gammel bryter (til ATX-hk) og setter den i fronten (litt innforbi) så bruker du en fjær eller noe sånn til å få Ferarri-merket til å sprette tilbake etter du har trykket på det. Kan lage noe i paint eller SketchUp hvis du vil/ikke forsto dette.

EDIT: Leif...

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Du kan jo spørre en norsk ferrari importør om det da, viss det i hele tatt fins... ;)

Det fins ikke nei, siden lastrada la ned. ;)

Fikk bare svar fra Shell Norge. De sendte i stedet 2 ferrari capser gratis.

Hmm, vil også ha en sånn caps gratis. :p

Blir sikkert bra dette. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...