-Enigma- Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Som sagt har partisjonen på en hdd som kjører win98 klart å blitt borte. Dvs jeg finner den ikke i windos, nå har det seg sånn at fdisk finner den, men den klarer ikke si hvilket system den kjører (fat32 etc) den klarer heller ikke si stasjonsnavnet, det den klarer å si er hvor stor disken er og hvor mye av den som er brukt. Ut fra dette trekker jeg konklusjonen at det er mulig å redde de data som måtte finnes på disken. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal fikse det? jeg har prøvd installa partition magic 8 men, windows installern får en error ("1607:Unable to install InstallShield Scripting runtime" ) Derfor prøver jeg nå med 7èrn og ser om den funker. Uansett, er det noen som veit no / har hatt samme problemet. værsåsnill hjelp meg fort. På forhånd takk Enigma Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 har du prøvd å sette hdd i en annen data? det finnes programmer som kan hente frem slettede filer, kanskje de kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Boot med denne cdplaten å du vil kanskje kunne gjøre noe. www.ultimatebootcd.com Denne cd har masse gode funksjoner for systemet, hdd osv. Et must! Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Prøv "easy recovery pro" det programmet søker fysisk gjennom harddisken din og analyserer seg frem til hvor og hva slags partisjoner du har:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå