Gå til innhold

Kjøp av bærbar fra Netshop?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg postet her for en stund siden angående bærbar pc, men jeg kjøpte aldri fordi jeg tenkte jeg skulle spare opp litt mer penger først.

Nå har jeg har sett på Netshop 1557GLS-128 Kampanje og med min konfigurasjon koster den 11400 kr. Har lest en del om den maskinen her på forumet og det virker som mange synes den er bra, men begynner modellen å bli gammel? Er den noe å anbefale til en som skal surfe, skrive, se dvd osv.....? Jeg har planer om å installere Linux på maskinen og ifølge tuxmobil.org skal alt fungere fint bortsett fra skjermkortet, men ATI kommer vel med noen nye drivere etterhvert regner jeg med, så den er grei. Jeg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe denne for det finnes jo så mange andre alternativer. Er det noen som kan komme med noen overbevisende argumenter for at jeg skal kjøpe maskinen fra Netshop.....Er ikke helt inne i laptopverdenen, men har fått med meg at Sonoma er den nye versjonen av Centrino (tror jeg). Burde jeg gå for dette i stedet, eller blir det veldig mye dyrere?

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok et godt kjøp ja. Denne til omtrent samme pris tror jeg også er et meget godt kjøp. Den har for øvrig DVD-brenner og 20 GB større disk. :) Du finner tester av den på hw.no og dinside.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...