Gå til innhold

Har qxl lov til dette?

Anbefalte innlegg

Dette er fantastisk morsom lesing, kreve inn penger 1-2 år etter forrige kontakt og uten å spesifisere hva det gjelder. Utrolig at det går ann! Kan umulig være lov, det hadde iallefall ikke jeg gått med på. Heller et par dager i fengsel og snekre paller. Prinsippsak!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke direkte imponert over qxl, folk sender inn legitime spørsmål til selgere som prøver å kvitte seg med enten warez eller datamaskiner hvor spesifikasjonene er oppfunnet, resultatet er at selger blir beskyttet av qxl.

Klart selger beskyttes, det er jo selgerne de tjener penger på. :ermm:

Lenke til kommentar
er ikke direkte imponert over qxl,  folk sender inn legitime spørsmål til selgere som prøver å kvitte seg med enten warez eller datamaskiner hvor spesifikasjonene er oppfunnet, resultatet er at selger blir beskyttet av qxl.

Klart selger beskyttes, det er jo selgerne de tjener penger på. :ermm:

Vel... Hvis det ikke er noen kjøpere så er jo ingen interessert i å selge på QXL.

*hinthint* ;)

Lenke til kommentar
Heisann.. vet det er en tråd litt lengre ned som tar for seg noe av det samme, denne mailen som qxl har sendt ut til samtlige nå virker det som, om skydlig beløp osv, men syntes likevel dette fortjener en egen tråd :-)

Det jeg reagerte på, var at de ikke kunne fortelle meg HVA det beløpet jeg skylder dem faktisk er for. Det står bare, på "mine sider" hos qxl, at jeg skylde dem 40kr.. ikke hva jeg faktisk skylder dem for..

Stusset litt på dette, sendte mail, og fikk som svar bl.a:

Ved overgangen til det nye systemet i april 2003 ble ev. ubetalte fakturaer

overført til saldoen. Disse ble ikke spesifisert på kontoen i det nye systemet

og man kunne kun finne det totale beløpet for disse fakturaene.

Det er heller ikke mulig å finne opplysninger om utestående beløp som er eldre

enn 12 måneder.

Så, har qxl virkelig lov til å *kreve* et beløp av meg, uten å overhode kunne opplyse hva de faktisk krever det for? Syntes de virker ganske sikre på sin sak, siden de truer med inkasso og greier innen 5 dager, men dette er kanskje bare for å skremme folk til å betale?

Dette har skjedd med meg før, men tenkte jeg skulle ta kontakt neste gang, utrolig fovrirrende.

Lenke til kommentar

Har sendt 2 mailer den siste uka der jeg kommer med diverse kritiske spørsmål rundt dette, men har ikke fått svar på noen av de.

Får følelsen av at de som jobber hos "supporten" dems rett og slett ikke GIDDER å ta seg bryet med å svare på denne typen mail. Utrolig dårlig :(

Endret av andjoha
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

vel, for å si det sånn... jeg skylte qxl 340,- og betalte aldri... det er et år siden nå, og jeg har ikke hørt noe fra dem.. kontoen min ble riktignok sperret da men..

Lenke til kommentar
Har sendt 2 mailer den siste uka der jeg kommer med diverse kritiske spørsmål rundt dette, men har ikke fått svar på noen av de.

Får følelsen av at de som jobber hos "supporten" dems rett og slett ikke GIDDER å ta seg bryet med å svare på denne typen mail. Utrolig dårlig :(

Dersom du ikke er avhengig av QXL hadde jeg svart med samme mynt, dersom dem gir f***, så kan de ikke forvente noe mer av kundene.

Det er ikke første gang at QXL messer, så jeg har sluttet å bruke dem for leeenge siden. Synes de tar seg grovt betalt for en så dårlig tjeneste, tipper det sitter noen og blir rike på det. Tatt i betrakning at de nesten oppmuntrer til svindel(alt er lov så lenge QXL får pengene sine), så vil jeg heller ikke anbefale noen til å kjøpe noe på QXL.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg fikk også en slik mail som trådstarter, sendta da reply på den mailen der jeg ba om en spesifisert faktura og betalingsutsettelse frem til det kunne fremskaffes.

Jeg fikk da i svar at dersom jeg ikke fikk dette innen 10 dager skulle jeg bare se bort fra alle krav og min QXL konto ville bli gjenåpnet.

Alle firmaer opplever proplemer med sine datasystemer fra tid til annen, og det er nok det QXL opplever nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...