Mr_x Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Er det noen som hvet om det kommer nye hovedkort med 333mhz? og evt når de kommer? jeg ser at det har kommet nye rambrikker med DDR pc2700 med 333mhz. Lurer på om jeg skal vente med å kjøpe meg hovedkort til det evt. kommer eller om jeg skal kjøpe 266mhz. På forhånd takk hvis noen svarer på dette:) Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Jeppers. Det nye chipsetet for P4 fra sis 645 har støtte for DDR333. SKal visst være veldig bra og bedre en det mye omtalte fra via. Også har ikke sis noe lisensierings problemer slik som via har. Komplett har et på listen sin så jeg: Asus P4S333 Hovedkort for S478/P-4 DDR For amd må du nok vente enda litt til. Lenke til kommentar
Mr_x Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 takktakk:) du tror ikke at AMD kommer med 333mhz i nærmeste framtid da? Men jeg klarer jeg med vel fin-fint med 266mhz oxo jeg da;) Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Iwill har et 333mhz DDR-hk ute...det har divisoerer osv. som gjør at du med skikkelig ram og sansynligvis litt nedklokking av multiplyer'n kan kjøre på 166/333 og ellers innenfor spec'a på PCI/AGP-buss! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå