Gå til innhold

sporing av pakker på komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med en gang du bestiller får du to mailer, en ordrebekreftelse og en med opplysninger om angrerettsloven. disse sier ingen ting om sporingen av pakken. men litt senere, når komplett har plukket orderen får du en tredje mail hvor det står "Pakkesporing:" og et attensiffret tall under. det er pakkesporingsnummeret du bruker på www.posten.no.

som Navitas87 også sier kan du spore det fra profilen di hos komplett. logg inn og søk på "Ikke leverte, og levert siste 7 dager" ordren din kommer opp og du trykker på "se på" for å se detaljene til orderen. der er det en link til det overnevnte sporingsnummmeret til Posten.

Lenke til kommentar

ok, takk for hjelpen. den mailen har jeg uikke fått enda. når kommer den da?

OJOJ, så den akuratt på komplett nå, de har akkuratt pakket den nå! hvor lang tid tar det før jeg fr den. sånn ca. ? jeg bor likeved lillestrøm/fetsund

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar

det var faktisk uventet enkelt å bestille fra innternett. (btw: jeg tenklte på hvor lang tid det tar før jeg får pakken :p litt utolmodig på den nye hardisken, tvkablene og vifta)

så nettop at jeg hat fått et leveranse nr nåm og :)

bestillte du i dag får du pakken normalt i overimorgen.

HURRA! takker såå mye for all hjelp

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar

hvis du er uvant med å bestille fra nettet har jeg et lite tips til deg. når du sporer pakken hos posten kan du selv se når pakken har kommet til postkontoret. tar du med deg pakkesporingsnummeret til postkontoret kan du hente pakken med en gang pakken kommer til det lokale postkontoret. da slipper du å vente på utleveringslappen som kan være en dag eller tre forsinket!

Endret av sir_enzo
Lenke til kommentar
hvis du er uvant med å bestille fra nettet har jeg et lite tips til deg. når du sporer pakken hos posten kan du selv se når pakken har kommet til postkontoret. tar du med deg pakkesporingsnummeret til postkontoret kan du hente pakken med en gang pakken kommer til det lokale postkontoret. da slipper du å vente på utleveringslappen som kan være en dag eller tre forsinket!

postkontoret er likeved skolen å da blir det ned å sjekke fler ganger om dagen :D hurra

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar
...det vil stå i sporingshistorikken om pakken din fra Komplett har ankommet postkontoret. Ikke noe vits å dra dit før da, med unntak hvis du har ekstremt lyst til å plage betjeningen :)

selvfølgelig. men betjeningen er så stygg uannsett.de har godt av å bli plagt litt, ikke uten grunn det blir kalt "gan matrester" enkammerat fikk musespist bollepose og onkelen min et nesten hul loff (også musespist). og når man sier fifra at noe har gått ut, så bare lar de det ligge :thumbdown::nei: fæle og uhyggelige er de ogbaree t par der som er greie. mendette ble mye offtopic :p

Lenke til kommentar
...det vil stå i sporingshistorikken om pakken din fra Komplett har ankommet postkontoret. Ikke noe vits å dra dit før da, med unntak hvis du har ekstremt lyst til å plage betjeningen  :)

selvfølgelig. men betjeningen er så stygg uannsett.de har godt av å bli plagt litt, ikke uten grunn det blir kalt "gan matrester" enkammerat fikk musespist bollepose og onkelen min et nesten hul loff (også musespist). og når man sier fifra at noe har gått ut, så bare lar de det ligge :thumbdown::nei: fæle og uhyggelige er de ogbaree t par der som er greie. mendette ble mye offtopic :p

litt offtopic: Men hvem sender loff og boller med posten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...