jh_ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Jeg drev å byttet noen sikringer på bilen i går, på en opel astra 92 modell. Jeg klarte ved et uhell å ta ut feil sikring, nemlig sikringen til radio/cd-spilleren, når strømmen går på de originale spillerene så går de i såkalt "safe"-modus - (tyveri sperre ellerno). Så nå får jeg ikke spilt av cd-er eller slått på radioen, jeg får ikke engang tatt ut cd-en som står i Tipper jeg trenger en kode for å få de-aktivert safe-modus? ...eller? Endret 11. april 2005 av jh_ Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 trur du må kjøre deg en tur til opel å høre ka dem mene om saken! Kjøp en Alpine spiller i stede Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 trur du må kjøre deg en tur til opel å høre ka dem mene om saken! Kjøp en Alpine spiller i stede Jepp, gjorde det. Jeg trengte en kode for å fikse dette, men ettersom det ikke var den spilleren som satt i da opelen ble kjøpt, så klarte ikke opel å finne koden på den. Så ja, det ser ut som det blir ny spiller på meg Alpine sier du? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Alpine eler Pioneer er de jeg ville anbefalt. Spørs hvor mye du er villig til å legge i det. Har du planer om ytterligere oppgraderinger er det lurt å ta høyde for dette også. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 jupp, alpine Har du pengan kjøp en 9831 eller 9833, disse har time correction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå