sluffy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) *Tatt bort quote til fjernede innlegg* Uansett, jeg går VK1 Almenn, med realfagsfordypning. Noe skikkelig herk. Jeg tror jeg hadde synes det var rimelig gøy om jeg bare hadde hatt vett nok til å gjøre lekser innimellom slik at jeg fikk til noe. Nå sløver og suller jeg bare hele tiden, og gir en god faen i skolen. Endret 14. april 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 VK1 Medier og Kommunikasjon på Firda VGS. Angrer ikke et sekund, det passer så midt i øyet som det kan for meg, jeg får drive med det jeg liker best Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 GK elektro. Gleder meg vilt til jeg er ferdig (17.juni ) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Går VK1 allmenn. Seriøst, dette året har vært det mest pyton året ever med tanke på mye prøver, prosjekter, innleveringer og fremføringer. De sier tredje klasse er litt mer lax, får håpe det Uansett, glad jeg valgte allmenn. Ingenting annet jeg kunne passet til å gå på, tror jeg?! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 De sier tredje klasse er litt mer lax, får håpe det Tredje klasse er verst! Gled deg! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tredje klasse er verst! Gled deg! Kommer an på hva du velger ... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tredje klasse er verst! Gled deg! Kommer an på hva du velger ... Om det er valg av fag du mener, så har jeg valgt SK og Rettslære. Ikke de vanskeligste fagene vil jeg påstå. 28 timer i uka skal også bli deilig, gleder meg litt jeg Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 GK Medium & Kommunikasjon Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Grunnkurs allmenn her i gården. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vk1 Flyfag er det vanskelig? har veldig lyst til å gå den linja. hvor gode karakterer må man ca. ha? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vk1 Flyfag er det vanskelig? har veldig lyst til å gå den linja. hvor gode karakterer må man ca. ha? Er ikke så sinnsykt vanskelig, men krever mye arbeid. Er mange prøver og mange eksamener. Om det er karakterene for å komme inn du tenker på så tror jeg du kommer inn om du har 4,3 eller oppover, men du har jo større sjangs ved høyere snitt. Hadde selv 5.1. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vk1 Flyfag er det vanskelig? har veldig lyst til å gå den linja. hvor gode karakterer må man ca. ha? Er ikke så sinnsykt vanskelig, men krever mye arbeid. Er mange prøver og mange eksamener. Om det er karakterene for å komme inn du tenker på så tror jeg du kommer inn om du har 4,3 eller oppover, men du har jo større sjangs ved høyere snitt. Hadde selv 5.1. takker for svara.... vet du hva lønna er når du er ferdig da,sånn ca.? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er vel rundt 350.000, kommer an på hva du jobber med. Eksamen og prøvekravene er ganske store. 45% rett = 2, 75% = 4. Men det er ikke så farlig, er jo multiple choice eksamen\prøver (avkryssning, 3 alternativer) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 VK1 Allmenn for tiden i utlandet Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 For min del var vk2 lettere og mer spennende enn vk1. Dette var spesielt fordi det var mindre av de fagene jeg ikke ville ha, samt færre uketimer. Vk1 var fælt pga samfunnsfag, tysk, bedøk og generelt lite motivasjon. Tror de fleste synes at vk2 er bedre enn vk1. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 For min del var vk2 lettere og mer spennende enn vk1. Dette var spesielt fordi det var mindre av de fagene jeg ikke ville ha, samt færre uketimer. Vk1 var fælt pga samfunnsfag, tysk, bedøk og generelt lite motivasjon. Tror de fleste synes at vk2 er bedre enn vk1. Det er nettopp dette jeg også har hørt Skal egentlig mye til for å bli mer dritt enn VK1. Null motivasjon, masse dritfag og ett forholdsvis høyt timetall. *sucks* Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Går på GK Elektro jeg også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå