Gå til innhold

Kjøpe 18 wheels of steel


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ble litt hektet på 18 wheels of steel: pedal to the metal og tenkte å kjøpe dette spillet, åltså kjøpe koden eg trenger for å få spille videre etter prøvetiden løp ut. Har sett litt på scandinavian games, er det noen som vet om disse er seriøse eller om eg vil ende opp med en tom bankkonto?? evt noen andre seriøse plasser eg kan kjøpe denne koden??

Takker for svar!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det samme i en perriode... Fikk spillet av en venn somm hadde det, og etter en perriode finner man ut hvor ensformig dette spillet egentlig er...

 

Ikke for å ødelegge, for du skal få beholde dine meninger... Men jeg ville ikke kjøpt det spillet! :(

 

Digga det i en perriode, vurderte faktisk selv og kjøpe det... Er glad nå for at jeg ikke gjorde det, det blir som sagt ikke noe gøyere med en fullversjon...

 

Har desverre ingen tips bortsett fra disse! Lykke til...

 

(Push the pedal to the metal, while the trial is working. Enjoy it while it lasts, and then save your money) :roll:

Endret av MadDog777
Lenke til kommentar

Må si meg litt enig han over her, men samtidig så er det et utrolig digg å bare sitte med ratt og pedal og sette på cruise control og kjøre disse oppdragene.

 

JA det er ensformig, men det er også et behagelig sløve spill. Er man ute etter et spill hvor man vil roe seg ned og bare slappe av, samtidig som man kjører lastebil, er dette genialt ;) Uansett om det liksom bare blir frem og tilbake, frem og tilbake.

 

Eller man kan legge opp ruta som den gode gamle reklamen for et eller annet var.

Den derre FRAM TILBAKE FRAM FRAM FRAM, FRAM.......

Lenke til kommentar

Du kan velge mellom noen forskjellige måter å spille på. En av de er freerun eller noe sånt hvor man starter med en UR gammel lastebil, deretter må man finne noen lagere som har noe å sende avgårde. Der tar man og kobler henger og kjører avgårde til en bestemt destinasjon. Husker ikke om dette er den nyeste utgaven, men er det så kan du kjøre over hele USA og t.o.m Canada er med.

 

Etter vært som man får mye penger, kan man leie inn folk til å kjøre for deg og pengene strømmer inn enda fortere. Du må finne Lastebil selgere for å kunne kjøpe nye lastebiler eller oppgradere den du har. Man må fylle bensin, og reparere bilen, dette gjøres på bensinstasjoner og verksteder.

 

Kartet er faktisk veldig stort og man har mange veier å velge mellom, men som regel tar man den raskeste og der er det jo motorvei. Det er vel en av grunnene til at man blir fort lei. Samtidig må man passe på og stoppe på vektstasjoner, for kjører man forbi uten å stoppe kommer politiet. Har man ikke den beste lastebilen maks oppgradert, kan du banne på at du blir stoppet av politiet ja.

 

Husker ikke helt hva de andre spilletypene som man kunne velge, men tror ikke det var noe race , annet enn at man må utvide og tjene penger fortere enn de andre.

 

Som jeg sa i posten min er dette et sløve spill, man kan jo tenke seg en lastebil på en motorvei, litt svinger her og litt svinger der, er ikke mye man gjør. Man har jo t.o.m. cruise control som gjør at når farten er perfekt så setter man på den og vips en ting mindre og bekymre seg for. Og spillet tar tid, for lastebiler går ikke fort, tror den beste, maks oppgradert, klarte 80 mph eller noe jeg.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Takk for tips om å ikkje kjøpe dette for det kan bli kjedelig i lengden, men det blir opp til meg å finne ut av.. ;) er litt lastebilfrelst så dette er jo bare spillet for meg.

Den tidsbegrensede spillfilen eg har no lastet eg ned her. Hvis eg skal kjøpe koden får eg opp et vindu som er drevet av active mark. Siden er sikret av Thawte. Hvis eg trykker hvordan fungerer dette kommer det opp en x6.no side som forklarer dette. © Scandinavian Games ltd står nederst i hjørnet. Det kjekkeste hadde vært å bestilt på denne måten for den er mest lettvindt, men virker dette seriøst??? :hmm:

Lenke til kommentar

Er det billigere å kjøpe bare koden enn å kjøpe hele spillet a? Men vil jo tro at hvis det kommer en sånn link fra spillet hvor man kan få kjøpt kode, så ville jeg jo tro det er seriøst i hvertfall

 

Til orresnei, hva skal man si? Det er vel ikke den mest vakreste og realistiske naturen vil jeg si. På motorveien så er det mest motorvei og grøftekant. Kan ikke huske at jeg kræsja i trær for å si det det sånn, hadde jeg sett et, hadde jeg vel testa det. Selv på trange og svingete landeveier var det vel ikke noe spes. landskap. Men landskapet har faktisk ikke mye å si, for dette går på tid og man konstrer seg om kjøringen, for kræsjer man blir det du frakter herpa, og det er ikke noe lurt.

 

Men til trådstarter igjen, hadde undersøkt prisen på selve spillet, eller hvis du får en link fra demoen, kjøp koden derfra.

 

Lykke til, og jeg har på føelsen du kommer til å kose deg i mange mange timer i hvertfall, for man går vel egentlig ikke lei før du har leid inn all hjelp som går ann, og du og dine innleide har den beste lastebilen maks oppgradert ;)

Lenke til kommentar

hehe...dette spillet var fanktisk et skikkelig kjedespill...:D

Var utrolig enkelt å ganske bra med tanke på at det bare tar 140megs...

Utrolig mange plasser man kan kjøre å det gikk vanvittig sakte...:p

 

Men er det sånn at man må kjøre til en spess plass for å få sette på alle ugradsene man får etterhvert eller installeres de bare av seg selv??

 

Hehe...måtte ringe 911 da jeg ble tom for bensin på veien...:p litt artig egentlig dette spillet...bare gleder meg til jeg kommer opp et nivå sånn at jeg kan bli min egen sjef å finne egne jobber...=)

Lenke til kommentar
Men er det sånn at man må kjøre til en spess plass for å få sette på alle ugradsene man får etterhvert eller installeres de bare av seg selv??

Når du kjører for noen andre kommer oppgraderingene automatisk. I det du starter for deg selv må du stoppe på enten på en av lastebilforhandlerene eller et sted hvor du kan hente gods som skal fraktes.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei!

 

Har spilt en del dette spillet på den letteste versjonen, og har nå fått meg den største bilen. Nå er jeg mer interresert i å leie inn sjåfører og resserere frakter, men jeg får hele tiden beskjed om at jeg mangler lisenser for denne ruten.

Hvordan får man tak i lisenser???

 

Er det noen som vet det, så blir jeg veldig glad for et svar:-)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har spilt en del dette spillet på den letteste versjonen, og har nå fått meg den største bilen. Nå er jeg mer interresert i å leie inn sjåfører og resserere frakter, men jeg får hele tiden beskjed om at jeg mangler lisenser for denne ruten.

Hvordan får man tak i lisenser???

 

Er det noen som vet det, så blir jeg veldig glad for et svar:-)

Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet, men det har seg slik at man kan ikke frakte hva man vil, med andre ord: Din "status" avgjør hvilke frakt du får lov til og frakte, samme med de du leier inn.

 

Vet ikke om dette hjalp noe, men det er det enseste jeg kan komme på nå

Lenke til kommentar

Vil bare legge inn noen ord om det med å kjøpe koden til spillet så demoen blir fullversjon..

 

Det først jeg har å si om det er, IKKE GJØR DET!

Kjøp heller spillet i butikk / internett..

IKKE bruk TryMedia versjonen..

 

Kjenner mange folk som har den, og de har ikke hatt annet enn problemer med den..

 

Er det noe ellers dere lurer på om spillet, så bør dere besøke det største fan-forumet til det..

Det heter så mye som TruckPol Forum.

Der kan du bl.a. lese om de 2 nye lastebilspillene som er på vei også..

Rig 'n' Roll og det nye 18 Wheels of Steel spillet..

 

 

MEN vær obs på at forumet har mange amerikanske medlemmer, så oppførselen der er helt idiotisk latterlig..

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har spilt en del dette spillet på den letteste versjonen, og har nå fått meg den største bilen. Nå er jeg mer interresert i å leie inn sjåfører og resserere frakter, men jeg får hele tiden beskjed om at jeg mangler lisenser for denne ruten.

Hvordan får man tak i lisenser???

 

Er det noen som vet det, så blir jeg veldig glad for et svar:-)

Hei,

Regner med det er Hard Truck: 18 wheels of steel vi snakker om???lignet i hvertfall..I så fall, hvis du går inn der hvor alle jobbene er, så tar du en av de jobbene som er der og ser på den; hva som skal fraktes, hvor det skal, fra hvem, hvor det skal fraktes fra og klokkeslett. hvis du da kjører til der hvor det skal fraktes fra til riktig tidspunkt (du kan hvile der hvis du kommer for tidlig, bare sånn at d er nevnt ;)) vil du se en trailer som det står recurring job istedet for ad-hoc som du mest sannsynlig kun har fraktet før. Hvis du klarer å kjøre den ruten, levere tidsnok og med så lite skade som du kan ha, vil du få en lisens for den ruten. Du kan da få andre til å kjøre den jobben eller andre jobber på den ruten. Det lønner seg å ha lisens med fire stjerner for da får du mest utbytte for alle jobbene. Hvis du har bare enstjernes lisens på en rute og får en til å kjøre en firestjerners jobb, hvil du bare få en hvis prosentdel av det du egentlig skulle hatt, f.eks 30%. Skjønte du den???

Det ligger en fil som forklarer dette og masse annet, heter index.html. ligger i help mappen i spillmappen. Der står alt du trenger å vite. :thumbup:

 

Stealth-:

Problemet eg har no er at eg ikkje finner noen butikk som har dette spillet utenom amazon da, men der står det at spill ikke sendes til andre plasser enn USA :cry: Samme gjelder for valusoft sine hjemmesider og. Spillet selges ikkje her i norge.Så då må eg høre med noen som skal reise til usa om ikkje de kunne kjøpt det til meg, men ellers takk for advarselen og andre tips

 

Edit: noe som ble skrevet litt rart

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...