[heisum] Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) jeg har tv på pc en min!! men så klarte jeg og slette det programmesom jeg så på tv på som heter PowerCinema men så går det ikke å laste det ned igjen.. hva skal jeg gjøre for å se på tv igjen på pc´en min??? *rettet emnefeltet* Endret 11. april 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 var det ikkje en CD med software med tv-kortet ditt?? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 du må finne ut hvilket tv-kort du har (evt apne pc)....gå så til hjemmesiden til produsenten og last ned softwaren......eksempelvis http://www.pinnaclesys.com/homepage/support.asp?Langue_ID=7 Lenke til kommentar
[heisum] Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 nei det lå inne på pc når jeg kjøpte den!! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Flyttes fra Nettverk til Skjermkort og TV-Kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå