wil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 for 5 min siden ca. ble Ubuntu Linux ferdig lasta. Ubuntu 5.04 så klart. det var cd image på vel 600 mb. (i følge Firefox) men på sidene til Ubuntu står det at det finnes en dvd også med Ubuntu og all software som følger med. var vel rundt 16.000 package? også lurer jeg på om denne går an å laste ned eller om man må kjøpe den. eller hva man må gjøre. noen som vet? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 http://cdimage.ubuntulinux.org/dvd/ Første treff på google etter «ubuntu dvd». Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 fant det selv jeg å. samme siden som den der. søkte på Ubuntu forumet men takk allikevel. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 men problemet er at de blir ferdige med en gang. det er så liten fil liksom. selv om den egentlige størrelsen skal være på 2.9 GB eller noe sånt. noen som kan si hva som er galt. nei det er ikke torrent filer. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 men problemet er at de blir ferdige med en gang. det er så liten fil liksom. selv om den egentlige størrelsen skal være på 2.9 GB eller noe sånt. noen som kan si hva som er galt. nei det er ikke torrent filer. Du lastet vel ikke ned info-filene? Dette er den riktige ISO-filen: http://cdimage.ubuntulinux.org/dvd/2005040...ry-dvd-i386.iso . Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 det ser ut som at det ordna seg. laster ned dvd fila med FTP program. da funker det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 siden at jeg nå laster ned DVD Image av Ubuntu 5.04 så tror jeg at jeg bruker denne istede for cd image som jeg har lasta ned. dette fordi at jeg da får flere pakker med. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Liten vits i å laste ned dvd-image, du kan like gjerne installere fra cd, og bruke apt til å ta ned pakker som ikke er på cd-en, da får du også siste versjon av pakkene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 det er sant, men jeg kommer nok til å bruke endel tid på å få trådløse nettverket opp å gå i Ubuntu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå