capink Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 hei... jeg skal kjøpe meg ny mobil men har ikke en eneste ide om hvilken jeg vil ha...jeg vil ha nokia 3220 men har hørt at den er dårlig og slikt...har en nokia 6610i nå men er lei av den.... vil også ha lg m4300 men den har ikke kommet enda... noen som vet når den kommer og pris? isåfall her er de spørsmålene.. Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Har ikke noe å si -WAP:ja -Kalkulator: ikke så farlig -JAVA:ja -Email klient: har ikke noe å si -Spill: ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: jeg har alltid ønsket meg en kamskjell telefon men vanlig har ikke noe å si -Vekt: lett, men ikke viktig -Antenne: integrert ja -"Støt/sprut/støv-sikker": har ikke noe å si Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm.: ikke så farlig, men helst en større enn den på nokia 6610i -Touchscreen: vet ik ka d e, så d e sikkert ikke så farli Pris: Skal ha uten abonnement...maks cirka 2000-2500! Diverse: -Merke: ikke se eller samsung..enten lg eller nokia -Kamera: Ja. -Videokamera: ja, men ikke vikti -Symbian: vet ikke:p -Triband: kanskje -Infrarød port: har aldri fått det til å funke så det spiller ingen trille -Blåtann (Bluetooth):helst, men ikke så vikti -Minne: stort...minst 3-5 mb -Minnekort?:har ikke noe å si -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3. har ikke noe å si -Radio: har ikke noe å si - Mulighet for GPS: NEI! -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? jeg bruker den til å sende sms først og fremst åså ringer jeg endel da..men ikke mer enn en halvtime hverdag...kanskje 5 min noen dager... er 17 år så vil ha en type "ungdomsmobil" som er lett og bruke samtidi som den er fin å se på...bør helst være svart, men det er ikke så vikti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå