grand dad Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har forsøkt å koble til den store gullmedalje, men det kommer ikke signaler til videokameraet. Jeg har brukt en S-video/audio/video/redigeringskabel som fulgte med kameraet. En ende går tilS/AV i kamera, den andre enden har en scart + en gul, en rød og en hvit 'pinne'. Mens jeg skriver dette ser jeg i bruksanvisningen at jeg nok må ha et kabeladapter som alle 'pinnene' fra kameraet settes inn i før adapteret settes inn i AV2 kontakten i videospilleren. Får kjøpe et slikt adapter i morgen. ER JEG PÅ RETT SPOR, GUTTER? Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Høres sånn ut....... Det du trenger er vel noe sånt : http://www.clasohlson.no/images/products/N...6-30_115138.jpg Lenke til kommentar
grand dad Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Ser veldig riktig ut. Takk skal du ha. Flink bisk. Lenke til kommentar
grand dad Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Tilbakemelding: Jeg dro på Clas Ohlson og kjøpte adapter (SCART til RCA/S video og vise versa), high grade versjonen (gold plated!) kr. 98.-. Og da fikk jeg overført gamle VHS-bånd til mini-DV på kameraet. For å få farger måtte kamera-menyen 'S/AV INPUT' stilles til 'A/V IN'. 'S IN' ga svart/hvit. Deilig å få kopiert mange dyrebare opptak til mini-dv og også til DVD. Til dere som vil lære dere Pinnacle; det er bortimot selvforklarende. Bare start opp så går det av seg selv. Men det er tidkrevende!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå