MartinF Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Det er få dager til jeg skal kjøpe så jeg bør bestemme meg snart. Er det oppsettet over bra? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Har funnet ut at pappa kjenner en som kan sette sammen pc'n for meg så jeg har sett litt på Prisguiden her på forumet og kommet frem til dette: Prisguiden Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) eh? amd m prosessor?? og det hovedkortet? eh.. nei. det derre der, det gåkke vettu.. definere: det går, men makan. ville ikke jeg brukt penger på.(iallefall ikke så mye) Endret 3. mai 2005 av snoopg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Oki, det funka dårlig enn det over da? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har funnet ut at pappa kjenner en som kan sette sammen pc'n for meg så jeg har sett litt på Prisguiden her på forumet og kommet frem til dette: Prisguiden Det oppsettet der var IKKE bra. Hvorfor Socket A system? Hvorfor det hovedkortet der? Finnes jo en haug med andre hovedkort som er mye bedre! Hovedkortet du har valgt støtter heller ikke SATA disker. DVD-Brennern du har valgt er en gammel modell. CPU-kjøleren du har valgt er ikke til socket A. Trenger jeg si mer? Skal jeg sette opp en bedre pc til deg? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Oki, det funka dårlig enn det over da? Det over er knallbra! Ca 1000 ganger bedre enn det andre oppsettet ditt! Eneste du bør bytte der er PSU. Endret 4. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=15309 Dette er da mitt forslag. Det burde funke fint. Du kan jo alltids bytte kabinett hvis du ikke liker det jeg valgte. Endret 4. mai 2005 av TT88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå