Gå til innhold

hvilken mediaplayer bruker dere?


.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selv bruker jeg:

 

Musikk: Winamp 2.95

Video: VLC (Video Lan Client) 0.8.1

 

hva skal man med Windows Media Player 10 eller 9 da? VLC har alt jeg trenger+ litt til. men jeg hæler ikke å bruke den til musikk, da synes jeg at Winamp er hakke bedre, men Winamp duger ikke til film igjen så de går oppi opp liksom.

 

QuickTime, Realplayer, Windows Media Player. BARE drit. dyrt å dårlig faktisk. sist gang jeg brukte Realplayer kom det en sau brækende frem på skjermen :p da slutta jeg med RP.

 

sier bare en ting: hva skulle jeg gjort uten VLC og Winamp? ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
....

mediamonkey :dribble:

,,,,

Endelig en som har skjønt det... Jeg vil forresten oppfordre alle til å bruke WinAmp, slik at vi som har oppdaget MediamMonkey får beholde det for oss selv... :innocent:

 

Seriøst, når det kommer til katalogisering SUGER itunes... I tillegg har de sånne ræva format som .acc... (jeg vet det går an å stille inn på)

 

Med MediaMonkey kan du velge .ogg format i den kvaliteten du vil... 128~500 kbps... Auto-tag funskjonen er alene verdt Mediamonkey et besøk :thumbup:

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Lyd:

Tidligere når jeg dessverre kjørte Windows, brukte jeg foobar2000 til å spille musikk. Det er den desidert beste spilleren jeg har brukt. Jeg har gått fullstendig over til GNU/Linux, men ikke funnet noen god erstatning for foobar2000. Jeg veksler mellom å bruke XMMS, Rhythmbox, MPD, Amarok og LAMIP (jeg er ikke fornøyd med noen av dem).

 

Video:

MPlayer, Xine og VLC. Alle tre fungerer utmerket for meg.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...