Daniel Hovden Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Hei... Har lenge lurt på hvordan folk får så mange sponsorer til kabinett prosjektene sine... Spør de?? Sender de dem en mail?? Skulle gjerne hatt sponsorer til mitt prosjekt... Sandstorm Endret 11. april 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Send mail og forklar dem hvorfor osv.. Men spør heller om dette i worklogen din. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 ok.. takk for svar.. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Spør mamma og pappa Herregud... å gammel e du? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg vil regne med at de spør selv ja. Foreslår at du sender en høflig mail der du framstiller situasjonen, og legger fram grunner til hvorfor du bør bli sponset. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Spør mamma og pappa Herregud... å gammel e du? Hvor gammel er du? Bor du hjemme eller er du voksen uten noe slags inntekt? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Spør mamma og pappa Herregud... å gammel e du? Han kom da bare med et tips, du som er 14-15 år bor jo antagelig fremdeles hjemme hos foreldrene dine, og da går det jo faktisk ann å spørre dem om litt penger hvis du trenger dette til prosjektet ditt... Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Sorry... Skjønte den nå.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 sukk.. når skal dere lære at det å bli sponset ikke er så enkelt som man tror? Folk får forespørsler daglig og budsjettet til butikkene regner ikke med dette og det er få som liker å gå vekk ifra budsjettet.. Dette ser ikke bra ut i regnskapet og sjefen blir nok ikke fornøyd... Mange som har fått har blitt sponset? Vis meg noen linker da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 sukk.. når skal dere lære at det å bli sponset ikke er så enkelt som man tror? Folk får forespørsler daglig og budsjettet til butikkene regner ikke med dette og det er få som liker å gå vekk ifra budsjettet.. Dette ser ikke bra ut i regnskapet og sjefen blir nok ikke fornøyd... Mange som har fått har blitt sponset? Vis meg noen linker da ditto Satt akkurat å tenkte jeg skulle skrive noe lignende. Det skal utrolig mye til for å bli sponset, det beste er vel at man har noen tidligere vellykkede prosjekter å vise til. Dette er nesten utelukkende enveis tjenende avtaler, da tenker jeg på at webshoppene tjener svært lite på sponsing. En liten logo og "takk til *webshop* for ditt og datt" gjør vel ikke akkurat at folk løper og kjøper hos denne webshoppen ? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Om jeg hadde drevet et firma hadde jeg nok neppe delt ut penger/utstyr/etc til alle som ville ha sponset sine egne prosjekter Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Jeg vet også at hw.no tar 25øre pr annonse... Da ville ikke jeg ha gitt ut verdier til flere hundre kroner til en person Har jeg sett flere steder.. at det er 25øre Endret 12. april 2005 av CFD Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg ble sponset litt til mitt prosjekt Black&Chrome Men tro meg det er ikke enkelt å få dette og enklere er det ikke blitt etter at jeg fikk, for etter det webbutikkene sier får de nå forespørsler i fleng og velger derfor generelt å si nei . Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg ble sponset litt til mitt prosjekt Black&ChromeMen tro meg det er ikke enkelt å få dette og enklere er det ikke blitt etter at jeg fikk, for etter det webbutikkene sier får de nå forespørsler i fleng og velger derfor generelt å si nei . ja, var deg jeg siktet til i mitt innlegg lenger opp. Må ha noe å legge ved, en type CV hvis du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå