Gå til innhold

HVordan Få sponsorer til kabinett prosjekt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør mamma og pappa :)

Herregud... å gammel e du?

Han kom da bare med et tips, du som er 14-15 år bor jo antagelig fremdeles hjemme hos foreldrene dine, og da går det jo faktisk ann å spørre dem om litt penger hvis du trenger dette til prosjektet ditt... :hrm:

Lenke til kommentar

sukk.. når skal dere lære at det å bli sponset ikke er så enkelt som man tror? Folk får forespørsler daglig og budsjettet til butikkene regner ikke med dette og det er få som liker å gå vekk ifra budsjettet..

Dette ser ikke bra ut i regnskapet og sjefen blir nok ikke fornøyd... Mange som har fått har blitt sponset? Vis meg noen linker da ;)

Lenke til kommentar
sukk.. når skal dere lære at det å bli sponset ikke er så enkelt som man tror? Folk får forespørsler daglig og budsjettet til butikkene regner ikke med dette og det er få som liker å gå vekk ifra budsjettet..

Dette ser ikke bra ut i regnskapet og sjefen blir nok ikke fornøyd... Mange som har fått har blitt sponset? Vis meg noen linker da ;)

ditto :) Satt akkurat å tenkte jeg skulle skrive noe lignende. Det skal utrolig mye til for å bli sponset, det beste er vel at man har noen tidligere vellykkede prosjekter å vise til. Dette er nesten utelukkende enveis tjenende avtaler, da tenker jeg på at webshoppene tjener svært lite på sponsing. En liten logo og "takk til *webshop* for ditt og datt" gjør vel ikke akkurat at folk løper og kjøper hos denne webshoppen ?

Lenke til kommentar
Jeg ble sponset litt til mitt prosjekt Black&Chrome

Men tro meg det er ikke enkelt å få dette og enklere er det ikke blitt etter at jeg fikk, for etter det webbutikkene sier får de nå forespørsler i fleng og velger derfor generelt å si nei .

ja, var deg jeg siktet til i mitt innlegg lenger opp. Må ha noe å legge ved, en type CV hvis du vil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...